‌معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد خبر داد:
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: همزمان با بارش برف طی 2 شب گذشته و امروز، 7 هزارو 500 نیروی خدمات شهری و فضای سبز اقدام به بروف‌روبی معابر سطح شهر نمودند و همچنان این عملیات ها ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 05 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،به گزارش مدیریت روابط عمومی ومشارکتهای مردمی معاونت خدمات و مجیط زیست شهری شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در خصوص عملیات زمستانه همزمان با بارش برف در مشهد بیان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان کلیه همکاران در حوزه خدمات شهری و فضای سبز از روز چهارشنبه بصورت آماده باش قرار گرفتند.
وی افزود: در این راستا همزمان با بارش برف بیش از 5 هزار نیروی کارگری در بخش خدمات شهری و 2500 نیروی فضای سبز از ۲ شب گذشته در سطح شهر حضور داشتند که اقدام به بروف‌روبی و پاک سازی معابر سطح شهر و بوستان ها پرداختند.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: نیروهای شهرداری با اولویت معابر و مکان‌های پرتردد مانند مقابل بیمارستان‌ها، معابر منتهی به حرم مطهر رضوی، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های عابر پیاده و... فعالیت خود را در سطح شهر آغاز کرده و در حال انجام است.
کاظمی اضافه کرد: در کنار اماده باش 100 درصدی نیروهای کارگری در سه شیفت، تعداد 234 دستگاه خودرو برف روب در معابر سطح شهر بکارگیری شده است که از این تعداد ۸۵ دستگاه خودرو برف روب در معابر اصلی، ۶۵ دستگاه خودرو برف روب در معابر فرعی و بالغ بر ۸۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین برای نمک پاشی و محلول پاشی در سطح تقاطع ها و خیابان های شهر بکارگیری شد
وی خاطرنشان کرد: از کلیه شهروندان عزیز تقاضا داریم حتی المقدور از پراکنش برف های داخل منازل خود در معبرها جلوگیری کنند و به جهت کمک به نیروهای کارگر ما حتی الامکان به پاکسازی برف پیادهرو جلو ملک تجاری و مسکونی خود بپردازند.
وی افزود ؛ با توجه به فعالیت برف روبی و رفت و روب طبق آمارهای صورت گرفته هیچ خللی در جمع آوری زباله های شطح شهر طی این دو روز صورت نپذیرفته و میزان زباله جمع اوری شده همانند روزهاس قبل می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار