خواننده سرود «آمریکا ننگ به نیرنگ تو»:
خواننده سرود «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» با اشاره به اینکه طی سال‌ها تنها در عرصه سرود و موسیقی ضداستکباری فعال بوده است؛ گفت: سازمان منافقین خلق قصد ترور من را داشت؛ در بیروت سرود مرگ بر اسرائیل را خواندم و همان شب هتل محل سکوتم در بیروت با دو موشک‌ اسرائیلی تخریب شد.
کد خبر: ۳۷۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 06 February 2017
اسفندیار قره‌باغی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره «نواهای ضدآمریکایی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک رضوی، با انتقاد از عملکرد صداوسیما بیان کرد: متاسفانه صداوسیما کسانی را می‌آورد که شایسته نیست و هنرمندان انقلابی و تاثیرگذار در دوران انقلاب تنها در ایام دهه فجر دیده می‌شوند.
 
 
 صدا و سیما، فقط در دهه فجر یاد هنرمندان انقلابی می‌افتد / منافقان قصد ترور من را داشتند!
 
 
وی با بیان اینکه وقتی به موسیقی سنتی و انقلابی بها داده نشود؛ موسیقی بی اصالت و بی مفهوم و حتی با مفاهیم و مضامین ضد دینی رواج می‌یابد؛ افزود: صداوسیما باید سفره‌ای رنگین پهن کند تا سفره‌های رنگین‌نمای دشمن مورد استقبال مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوان واقع نشوند و کوتاهی فعلی به معنای مخالفت با اندیشه‌های امام راحل(ره) است. امروز حتی یک سرود انقلابی من که در یاد و خاطر مردم هست؛ پخش نمی‌شود.
 
 
خواننده موسیقی انقلابی و ضداستکباری بیان کرد: در دوران جنگ ضمن تقویت روحیه به رزمندگان موجب تصعیف روحیه دشمن شدم و اکنون اینگونه بی‌مهری می‌بینم و اگر هم لطفی بشود تنها در دو بازه زمانی ۱۳ آبان و دهه فجر است.
 
 
وی با اشاره به اینکه طی سال‌ها تنها در عرصه سرود و موسیقی ضداستکباری فعال  بوده است؛ گفت: سازمان منافقین خلق قصد ترور من را داشت؛ در بیروت سرود مرگ بر اسرائیل را خواندم و همان شب هتل محل سکوتم در بیروت با دو موشک‌ اسرائیلی تخریب شد.
 
 
وی با بیان اینکه این اقدامات دشمن نتیجه اثرگذاری کارهای انقلابی بوده است؛ خاطرنشان کرد: قطعاً اینطور نیست که بگوئیم اگر قره‌باغی را ترور کنند کارهای حماسی و انقلابی تمام می‌شود؛ امشب به من ثابت شد این شور انقلابی هنوز هم در نهاد این مردم است و نمونه بارز آن آثار زیبای و دلنشین نوجوانان حاضر در این مراسم بود.
 
 
قره‌باغی با اشاره به اینکه در اروپا موسیقی ضداستکبار را تحقیر می‌کنند؛ تصریح کرد: متاسفانه اقدامی از سوی صداوسیمای ما برای مقابله با بیگانگان و دشمنان دیده نشده است و پاسخ دندان‌شکنی ندیده‌ایم.
 
 

وی تاکید کرد: ویکتور خارا با همان خواندن‌ها و گفتن‌های خود حکومت شیلی را نابود کرد و به فرموده مقام معظم رهبری هنر چیزی است که همه‌چیز را تکان می‌دهد و مرگ بر آمریکای قره‌باغی و قره‌باغی‌ها رژیم پهلوی و ایادی استکبار را ویران کرد و آمریکا را برای همیشه به لرزه درآورد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار