در جلسه هماهنگی ساماندهی تابلوهای صنفی بلوار امام رضا(ع) مطرح شد:
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از ساماندهی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری صنوف خیابان امام رضا(ع) مطابق با فرهنگ رضوی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 06 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، ،احمد محبی، مدیرعامل سازمان در جلسه هماهنگی ساماندهی تابلوهای تابلوهای شناسایی و معرف کاربری صنوف بلوار امام رضا(ع) درجمع صاحبان صنوف بیان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های سازمان میادین درخصوص ساماندهی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری صنوف،کارهای مطالعاتی گسترده‌ای در سطح شهر صورت گرفته‌است تا این تابلوها نمادی از فرهنگ رضوی باشند.
محبی افزود: با توجه به اهمیت محور امام رضا(ع) به عنوان یکی از ورودی‌های محوری زائران حرم مطهر رضوی، این طرح به صورت پایلوت با هدف همگون و یکپارچه سازی و متحدالشکل بودن تابلوهای موجود در این محور حدفاصل میدان بیت المقدس تا چهارراه دانش اجرایی می‌شود.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در ادامه گفت: اجرای این طرح از نیمه اول بهمن ماه آغاز و تا پایان سال جاری ادامه می‌یابد که با اتمام این محور، تابلوهای شناسایی و معرف کاربری صنوف دیگر محورها نیز به ترتیب اولویت ساماندهی خواهند شد.
محبی با اشاره به اهمیت کسب و کار صاحبان صنوف محور امام رضا(ع) تصریح کرد: تلاش شده است تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از هرگونه اخلال در کسب و کار صنوف مختلف مستقر در این محور جلوگیری شود و تابلوهای جدید پس از ساخت در کارگاه به محل نصب منتقل شوند.
وی همراهی اصناف در طرح ساماندهی را بسیار مهم دانست و گفت: به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح آماده بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات سازنده صاحبان صنوف هستیم تا هم افزایی در توان سازمان و نیروهای متخصص به وجود آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار