فرمانده انتظامي استان خراسان رضوی از دستگیری و شناسايي سارق دو میلیارد ریال طلا از منازل شهر نیشابور خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 06 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: در پي گزارش سرقت شبانه مقادیر زیادی طلا از یک منزل مسکونی در خيابان 22 بهمن غربي شهر نیشابور بلافاصله تیم تجسس كلانتري 13 به همراه تیمی از كارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهي این شهرستان به محل اعزام شدند.
وي بیان کرد: بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارقان پس از اطمينان از خالي بودن منزل قفل درب حياط را تخريب و تعداد 85 عدد سكه تمام بهار آزادي به همراه سه سرويس طلا، هشت عدد النگو، يك جفت گوشواره زنانه و بچگانه، دوربين فيلمبرداري و ... را به ارزش تقربي يك ميليارد و 400 ميليون ريال سرقت و از محل متواري شده‌اند.
 فرمانده انتظامي استان خراسان رضوی اضافه کرد: همزمان با بررسي اين سرقت يك مورد سرقت مشابه طلا از منزلی ديگر از طريق مركز 110 در خيابان اديب شهر نیشابور اعلام كه تيم ديگري از كارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند .
امیری‌مقدم افزود: در بررسي پليسي اين سرقت نيز مشخص شد سارقان با استفاده از همان شيوه وارد منزل شده و مقدار 250 گرم طلا به همراه تعدادي النگو و انگشتر، دو سرويس طلا و وجوه نقد جمعا به ارزش تقريبي 600 ميليون ريال سرقت کرده‌اند .
وی عنوان کرد: به‌دليل حساسيت موضوع با هدايت فرمانده انتظامي شهرستان نیشابور تحقیقات گسترده‌ای آغاز و سرانجام با استفاده از سرنخ‌های به‌جامانده یکی از اعضای این باند حرفه‌ای سرقت را که اهل و ساکن یکی از استان‌های غربی کشور بود شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: کارآگاهان دايره عمليات جنايي پليس آگاهي نیشابور پس از شناسایی محل اختفای متهم با اخذ نيابت قضايي و مجوزهاي قانوني در اقدامی غافلگيرانه او را دستگير و برای تحقيقات بيشتر به نيشابور منتقل کردند.
امیری‌مقدم ادامه داد: متهم 36 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پليس به دو فقره سرقت طلاها و وجوه نقد از منازل در شهر نیشابور اعتراف و اعلام کرد همراه سه تن از دوستانش با شناسايي منازل خالی از سکنه شمال شهر نیشابور مرتكب سرقت شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار