مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر، دبیرستادعالی کانون های مساجد کشور و مدیرعامل خبرگزاری شبستان جمعه ۲۲بهمن به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان بابلسر دعوت دارند.
کد خبر: ۳۷۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 08 February 2017
احدجاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز(20بهمن) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به حضور سیدرضا صالحی امیری وزیرفرهنگ و ارشاداسلامی درجمع راهپیمایان 22بهمن درساری اشاره کرد و عنوان داشت: امسال برای نخستین بار معاونین و مشاورین این وزارتخانه نیز در سایر شهرستان های مازندران حضور می یابند.
 
 
 
وی با بیان اینکه علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع  در راهپیمایی 22بهمن در شهرستان بهشهر سخنرانی خواهند داشت، افزود:  سیدهادی حسینی معاون حقوقی، امورمجلس و استان ها نیز در نمازجمعه شهرستان تنکابن سخنرانی می نمایند.
 
 
 
جاودانی با اشاره به اینکه سیدعباس صالحی معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع مردم شریف شهرستان نور زادگاه پدرشعر نو فارسی علی اسفندیاری ملقب به نیما یوشیج حضور می یابند، گفت: حسین انتظامی معاون امورمطبوعاتی و اطلاع رسانی نیز مهمان راهپیمایان 22بهمن شهرستان نکا هستند.
 
 
 
وی به فعالیت یکهزار و 62کانون فرهنگی هنری مساجد و نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر، دبیرستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مدیرعامل خبرگزاری شبستان  برای سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان بابلسر دعوت دارند.
 
 
 
جاودانی همچنین با اشاره به فعالیت 75موسسه فرهنگی قرآنی دارای مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان، از همراهی حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت این وزارتخانه با مردم ولایی شهرستان رامسر در راهپیمایی 22بهمن خبر داد.
 
 
 
وی یادآورشد: سیدمحمودرضا موالی مشاور وزیر نیز در راهپیمایی 22بهمن در میاندرود حاضر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار