تولید فیلم مستند معرفی شبکه های آبیاری شمال خوزستان به زبان انگلیسی در روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان به پایان رسید
کد خبر: ۳۷۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 08 February 2017
تولید فیلم مستند معرفی شبکه های آبیاری شمال خوزستان به زبان انگلیسی در روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان به پایان رسید.
 
 
در این مستند، آبیاری سنتی اراضی کشاورزی پیش از ساخت شبکه آبیاری دز، ویژگی های فنی شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی و نتایج اقتصادی حاصل از ساخت این شبکه های آبیاری مدرن با استفاده از تصاویر آرشیوی و جدید به تصویر کشیده شده است.

در این مستند علاوه بر استفاده از تکنولوژی های پیشرفته فیلمبرداری، از تصاویر هوایی با استفاده از پهباد بهره گرفته شده است. 
 
این کار برای اولین بار در شبکه های آبیاری شمال خوزستان صورت گرفته که از زوایای منحصر بفردی تهیه شده و قابلیت های شبکه های آبیاری مدرن را به نمایش می گذارد.

مستند معرفی شبکه های آبیاری شمال خوزستان با عنوان" Vital Artery" (شریان حیات) در مدت 10 دقیقه به کارگردانی "مسعود پرموز" و تصویربرداری و تدوین "مهران سامانی و مصطفی شریف" و گویندگی متن "لیلا حسن پور"جهت آشنائی بازدیدکنندگان خارجی در روابط عمومی شرکت بهره برداری از شیکه های آبیاری شمال خوزستان تهیه و تولید شده است.

این فیلم برای اولین بار در بازدید اخیر سفیر هندوستان  از سد تنظیمی دزبه نمایش درآمد و مورد تحسین وی و همراهان قرار گرفت.

گفتنی است تولید نسحه فارسی این فیلم تابستان سال جاری با عنوان " شریان حیات" به مدت 11 دقیقه تولید شده بود.

شبکه آبیاری دز یکی از بزرگترین و مدرن ترین شبکه های آبیاری کشور است که به دلیل ویژگی های فنی و آموزشی آن مورد توجه بسیاری از متخصصان، دانشجویان و گردشگران داخلی و خارجی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار