همايش یک روزه مهارت‌های زندگی ويژه بانوان تعاونگر و كارگر شهرستان ميبد با همکاری اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی و بهزيستی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 08 February 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون فرماندار میبد در این همایش با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: توجه به مهارت‌های اجتماعی و آموزش‌ها گام موثری در بهبود سطح آسایش زندگی افراد است.

سید محسن فلاح با بیان اینکه داشتن مهارت لازم به ویژه مهارت‌های زندگی، فراهم‌کننده آسایش و آرامش در زندگی خانوادگی و اجتماعی است ادامه داد: تنها راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های شایع، کسب مهارت‌های رفتاری است.

وی با بیان اینکه انسان‌ همواره به کسب مهارت‌های فردی‌ و اجتماعی نیاز دارد تصریح کرد: در دنیای امروز که تغییرات در آنی از سرعت اتفاق می‌افتد ‌می‌توان با تکیه براموزش‌ها در داشتن زندگی آرام  اقدام کرد.

وی با تاکید بر نقش شناخت و آگاهی، از مهارت‌های زندگی به عنوان راه‌گشای تمام مشکلات روزمره نام برد و  گفت: شناخت خود و هویت فردی، نقاط قوت و ضعف‌ فردی و تفکر درباره برداشت دیگران از خود، از جمله گام‌های اساسی در راه ارتقای سطح مهارت‌های زندگی و دستیابی به آرامش و آسایش به حساب می‌آید.

به گزارش فارس، در این دوره آموزشی که با حضور 125 نفر از بانوان تعاونگر و کارگر میبد برگزار شد، مهارت‌های هفت گانه زندگی، معضلات پیش روی خانواده‌ها، راه‌های مقابله با مشکلات خانوادگی، روش‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های طلاق مطرح شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار