برای اولین بار در کشور صورت گرفت:
دفتر نخستین شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت کشور در استان خراسان رضوی رسما به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 11 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، در این آئین که با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، سیدمحمد طباطبایی معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور اظهار داشت: حضور بانوان در حیطه های نرم افزاری، به ویژه پیشگیری و فرهنگ سازی می تواند در عرصه سلامت تحول آفرین باشد.
سید محمد طباطبایی با بیان اینکه شورای مشارکت های مردمی زنان در دفتر مرکزی مجمع خیرین سلامت راه اندازی شده است و در تمام استان های کشور نیز راه اندازی می شود، اظهار امیدواری کرد با گسترش مشارکت های زنان به سایر استان ها، شاهد تحرک مضاعفی در بحث های خیریه باشیم.
وی  تصریح کرد:  این شورا در راستای جلب مشارکت های مردمی در حوزه بانوان اقدام 
می کند و در اولین گام بعد از تعیین حیدریان به عنوان رئیس شورای مشارکت های زنان، قطعه زمینی برای استقرار اورژانس از سوی ایشان به نیابت از پدر مرحومشان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.
معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه دبیر کل مجمع خیرین سلامت نیز همواره بر استفاده از ظرفیت های بانوان در راستای اقدامات تاکید دارند، گفت: توانمندی های بانوان در این حوزه فراتر از انتظار بوده و تجربه ثابت می کند تلاش های بانوان می تواند منشاء اثرات بسیار خوبی باشد .
 همچنین«غلامحسن خدايي» قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه مشارکت‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز در این مراسم، با ابراز مسرت از انجام حرکت نو در بحث ورود بانوان به امور خیریه سلامت، خاطرنشان کرد: بانوانی که به این حوزه ورود یافته اند، همگی سرمایه اجتماعی استان خراسان هستند.
خاطر نشان می شود آذر ماه امسال،  طی حکمی از سوی معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور، «آرزو حیدریان» به سمت رییس شورای مشارکت های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی منصوب شد.
 
  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار