مسئول انجمن سینمای جوانان دفتر ایلام از نمایش فیلم های اکران شده در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فجر در سینما فرهنگ برای یک هزار و 300 نفر خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 11 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛محمد حاجیان  با اشاره به اکران فیلم‌های این جشنواره در مراکز استان‌ها از 14 تا 21 بهمن اظهار کرد: در این مدت 16 فیلم در 16 سانس در سینما فرهنگ ایلام اکران شد.
 
وی افزود: این رویداد بزرگ به مدت یک هفته با هدف ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر تولید ملی در استان ها و بهره ‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی در کشور برگزار شد.
 
حاجیان با بیان اینکه امسال برای دومین سال پیاپی فیلم های جشنواره بین المللی فجر در ایلام اکران شد، تاکید کرد: در آیین اختتامیه اکران این فیلم ها از مهدی نورمحمدی، علی احسان پورمند و مجید میرابی زاده چهره های های برتر سینمای ایلام تجلیل شد.
 
مسئول انجمن سینمای جوانان دفتر ایلام ابراز امیدواری کرد این جشنواره در سال های آینده با استقبال بیشتر مردم مواجه شود.
 
با توجه به تخریب سینما قدس ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری را به سینما تبدیل کرد و از شهریور سال 1394 تاکنون بیش از 20 فیلم سینمایی روز ایران در این مکان اکران عمومی شده و نزدیک به 30 هزار نفر به تماشای این فیلم ها نشسته اند.
 
نمایش فیلم های راه یافته به سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از روز 14 بهمن همزمان با تهران در بسیاری از مراکز استان های کشور از جمله ایلام اکران شدند. /م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار