مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت:
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: اجرای طرح الیت خیابان فروشی نیست بلکه اقدامی برای استفاده عادلانه شهروندان از معابر شهر است.
کد خبر: ۳۷۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 11 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید حسین هاشمی‌زادگان در نشست صمیمی با کارشناسان اداره رسانه و خبرنگاران پایگاه خبری شهرداری مشهد بیان کرد: متاسفانه یکی از اصلی‌ترین عواملی که سبب ایجاد نارضایتی از طرح الیت شده اطلاع‌رسانی کم و به دنبال آن ناآگاهی شهروندان از خدمات الیت است.
وی افزود: در حال حاضر بسیاری از شهروندان اطلاع ندارند که پارک خودرو در معابر تحت پوشش الیت در نیم ساعت اول  رایگان است و اگر پارکبان پلاکی را ثبت می‌کند صرفا به منزله برداشت اطلاعات است و این به معنای کسر هزینه نیست.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت تصریح کرد: در حال حاضر شهروندان می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف مانند وب سایت، نرم‌افزار همراه_پارک، پیامک_کسر_هزینه و دفاتر_امور_مشترکین از صورت حساب خود مطلع شوند.
هاشمی‌زادگان با اشاره به نارضایتی شهروندان از برخی پارکبانان گفت: شرکت الیت در حال حاضر از نیروی انسانی استفاده می‌کند و این خود احتمال خطا را ایجاد می‌کند با این حال شهروندان می‌توانند انتقادات خود را به امور مشترکین شرکت و یا 137 شهرداری اعلام کنند.
وی اضافه کرد: به طور مرتب کلاس‌های ضمن خدمت و بازآموزی برای پارکبانان برگزار می‌شود تا هر چه بیشتر از نیروهای متخصص، با سواد و با روابط عمومی بالا استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت اضافه کرد: این موضوع درست نیست که اجرای طرح الیت خیابان فروشی است و گواه این موضوع این است 70 درصد درآمد الیت صرف نیروی انسانی می‌شود و در کنار آن 20 تا 30 درصد از شهروندان نیز به این شرکت بدهکارند.
هاشمی‌زادگان گفت: داخل خودرو حریم خصوصی محسوب می‌شود و زمانی که فردی این حریم خصوصی را در جای عمومی پارک می‌کند؛ این فضا به یک فضای خصوصی تبدیل می‌شود لذا این سوال مطرح می‌شود آیا نباید سازوکاری ایجاد شود که همه به صورت عادلانه از یک فضای عمومی استفاده کنند؟
وی خاطرنشان کرد: امروز در بسیاری از شهرهای پیشرفته دنیا پارک خودرو در نیم ساعت اول رایگان است اما در ساعت‌های بعدی هزینه چند برابر می‌شود و از طرفی زمان مشخص برای پارک خودرو تعیین شده و بعد از آن خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار