کد خبر: ۳۷۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 11 February 2017
به گزارش تابناک یزد،در مراسمي با حضور نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران، جانبازان قطع نخاعي، خانواده معظم شهداي انقلاب اسلامي، جانبازان انقلاب و همسران جانبازان نخاعي استان يزد تجليل شدند.
 مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد در اين مراسم كه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين شهيدي برگزار شد، اظهار داشت: استان يزد 3 هزار و 850 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است و از نعمت حضور 754 آزاده و قريب به 10 هزار جانباز بهره‌مند است.
وي با اشاره به اجراي طرح سپاس در استان يزد عنوان كرد: طرح سپاس براي نخستين بار در كشور به عنوان طرح ابتكاري استان يزد اجرا شد و توانستيم نقش كوچكي در تجليل از ايثارگران و جانبازان داشته باشيم و اين طرح براي اجرا در ديگر نقاط كشور نيز مورد قبول واقع شده است.
ابراهيمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش شهيد صدوقي در پيروزي انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: شهيد صدوقي نقش مهمي در پيروزي انقلاب اسلامي داشت و از ياران نزديك امام خميني (ره) بود به ويژه در اوايل جنگ زحمات بسياري كشيد و همواره يار و ياور رزمندگان و ايثارگران بود.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد افزود: براي اين انقلاب علماي زيادي زحمت كشيده‌اند كه از آن جمله مي‌توان به آيت‌الله حائري‌، آيت‌الله خاتمي، آيت‌الله مدرسي و ... اشاره كرد كه منشأ خير و بركات بسياري براي كشور و استان بوده‌اند.
وي همچنين يادآور شد: در استان يزد تاكنون در سه مرحله از ايثارگران، جانبازان و خانواده‌هاي شهدا تجليل شده و امروز براي چهارمين بار با همراهي استانداري اين مراسم برگزار شده است.
در اين مراسم با اهداي گل از جانبازان قطع نخاعي، خانواده معظم شهداي انقلاب اسلامي، جانبازان انقلاب اسلامي و همسران جانباز قطع نخاعي تجليل شد.
اریا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار