رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: کلاس‌های آموزشی سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 21 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد مهدی برادران در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با همکاری کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از «ونانیسو لوپز» بر‌ترین مدرس فوتسال جهان و سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال اسپانیا دعوت کرده است که در ایران جهت برگزاری کلاس‌هایی حضور یابد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی افزود: حدود یک ساعت قبل «ونانیسو لوپز» وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد که وجه به اینکه فدراسیون فوتبال از این بر‌ترین مدرس فوتسال جهان دعوت کرده که چندین کلاس آموزشی در چند استان برگزار کند که نخستین آن شهر مقدس مشهد به مدت سه روز است.

برادران بیان کرد: باید به این نکته اشاره داشت که این دوره کلاس‌ها نیز با حمایت مالی اقتدار نوین فردوسی، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیئت فوتبال خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود که پس از این دوره سه روزه ونانیسو لوپز به تهران مراجعت و جهت اعطا هدایا به بهترین بازیکن فوتسال ایران در آن مراسم حضور پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: در این کلاس سه روزه افرادی همچون عباس ترابیان، آرش جابری رئیس کمیته فنی و دبیر کمیته فوتسال، آقای احسانی رئیس کمیته آموزش و حسین شمس حضور دارند که مراسم افتتاحیه کلاس دانش افزایی ونانیسو لوپز ظهر فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار