معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه جشن‌های باشکوهی در ۶ نوبت در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 21 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه ولادت های امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) ویژه برنامه‌ها و جشن‌های باشکوهی در 6 نوبت از 31 اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های شب از ساعت 20:15 تا 22:15 روزهای پنجشنبه, جمعه,شنبه و یکشنبه و ویژه برنامه های روز از ساعت 11 تا 1330 شنبه و یکشنبه در رواق امام خمینی(ره) با رگاه منور رضوی برگزار می‌گردد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: در این مراسمات حجج اسلام علی فرازی, محمدکاظم راشدیزدی, محمد سیدآبادی و سیدجعفر طباطبایی پیرامون موضوع سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و به خصوص این سه مولود عزیز به ایراد سخن می پردازند.

حسینی تصریح کرد: مولودی خوانی و مدیحه سرایی این ایام فرخنده هم توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رضا زین العابدین, رضا آتشبار, امیر کردی, کاظم ذوقیان و احمد واعظی برگزار می شود و گروهای سرود و تواشیح نیز اجرای برنامه خواهند داشت.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: شرکت در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و شرکت‌کنندگان ضمن عرض تبریک و تهنیت این عید فرخنده به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و امام زمان(عج) از این برنامه‌های معنوی و نورانی بهره‌مند می‌شوند.

حسینی گفت: امیدواریم که به عنوان پیروان این بزرگواران بتوانیم سبک زندگیشان را در زندگی خود پیاده و آن گونه‌ای زندگی کنیم که ائمه اطهار(ع) به آن سفارش کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار