بخش‌ مرور چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با حضور مسئولان و دانش آموزان خراسان رضوی روز چهارشنبه در هنرستان هنرهای زیبای مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 15 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،فرهاد قاسم پور ، رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این چارچوب 50 فیلم اثر در 47 ناحیه آموزش و پرورش این استان اکران می شود. 
اوی فزود: چهار اثر از خراسان رضوی در چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد حضور داشت. باید شرایط بگونه ای فراهم شود که در دوره بعدی آثار بیشتری از دانش آموزان خراسانی در این جشنواره شرکت داده شود. 
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیتهای فرهنگی فیلمهای جشنواره رشد یک فرصت ارزشمند است که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده و این آثار در کلاسهای اوقات فراغت دانش موزان اکران شوند.
قاسمپور گفت : سابقه بسیار طولانی جشنواره رشد می تواند شاخصهای ارزشمند فرهنگی را در جامعه مطرح کند که توجه به آنها زمینه ساز رشد و توسعه فیلمسازی در بین دانش آموزان است. 
چهل و ششمین دوره جشنواره بین المللی رشد 14 تا 21 آبان ماه گذشته با نمایش 820 فیلم از ایران و 224 فیلم از 30 کشور دنیا در تهران برگزار شد.
کشورهای اسپانیا، آمریکا، بلژیک، فرانسه، ژاپن، لهستان، لستو، آفریقای جنوبی، آلمان، سوئد، کره جنوبی، سوئیس، قبرس، لتونی، انگلستان، هند، استرالیا، کانادا، مجارستان، چین، روسیه، اردن، فنلاند، برمه، هنگ کنگ، لبنان، تایلند، رومانی، ترکیه و مکزیک در این دوره از جشنواره فیلم رشد حضور داشتند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار