در طول پنج سال گذشته؛
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: طی 5سال اخیر، 18 هزار متر مربع به فضای فرهنگی شهر ارومیه افزوده شده است.
کد خبر: ۳۷۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ 16 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غرب

 ناصر رکاب   بیان کرد:  مدیریت شهری ارومیه از سال 91 تا به امروز، 19 فرهنگسرا و کتابخانه محلی احداث کرده است و با این اقدامات فرهنگی 18 هزار متر مربع به فضای فرهنگی شهر ارومیه افزوده شده است که فاخرترین این پروژه ها، فرهنگسرای قران و عترت در  شمالغرب کشور بوده که در مساحتی به میزان 5 هزارو 600 متر مربع ساخته شد.

وی گفت:  در این پروژه ها بیش از  310 میلیارد ریال، با احتساب ارزش افزوده هزینه صرف شده است .

رکاب بیان کرد: پروژه های  فرهنگی شهرداری ارومیه در سطح شهر  در پنج سال اخیر در مقایسه با بدو تاسیس شهرداری ارومیه تا سا ل 91، 80 برابر رشد داشته است که این یکی از افتخارات بزرگ مدیریت شهری ارومیه است.

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی نیز در سطح شهر ارومیه در حدود 481 برنامه فرهنگی در سطح شهر ارومیه اجرا شده است، گفت:  این برنامه های فرهنگی شامل برنامه هایی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ سازی توام با آموزش های شهروندی ، تحکیم بنیان خانواده و علوم دینی  وایجاد شور و نشاط اجتماعی بوده است .

رکاب  افزود: برنامه های فرهنگی شهرداری ارومیه در سطح شهر ارومیه  در 5 سال گذشته در مقایسه با بدو تاسیس شهرداری ارومیه تا سا ل 91، 300 برابر رشد داشته است.

به گفته وی بخش فرهنگی  یکی از نیازهای اصلی جامعه است  که رشد و تعالی جامعه بدون فرهنگساز ی امکان پذیر نیست.

ی:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار