معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد که با اجرای برنامه های ویژه امکانات خوابگاههای این دانشگاه روزبه روز بیشتر می شود .
کد خبر: ۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ 09 February 2015
دکتر ولی رسولی شربیانی روز دوشنبه در حاشیه تحویل 370 دستگاه یخچال به خوابگاههای دانشجویی این دانشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: دانشگاه محقق اردبیلی دارای 19 ساختمان خوابگاهی دانشجویی با ظرفیت دو هزار و 500 نفر می باشد که از این تعدا هفت واحد ساختمانی به صورت استیجاری و مابقی در مالکیت دانشگاه می باشد.

او بیان کرد: خوابگاههای دانشجویی و بخش رفاه دانشجویی هنوز مشکلات زیادی را برای بالا بردن سطح رفاه دانشجویی دارند ولی این معاونت با تدابیر و برنامه هایی که اتخاذ کرده ، در تلاش برای رفع این مشکلات می باشد.

رسولی شربیانی اضافه کرد: امسال در جهت افزایش کیفیت خوابگاهها برای اولین بار تمامی خوابگاهها دانشجویی به اینترنت پر سرعت مجهز شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به همکاری و تعامل با خیرین استان از ساخت یک واحد خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 200 نفر توسط خیرین استان خبر داد.

وی از تدوین و اجرای طرح 5 ساله برای توسعه خدمات رفاه دانشجویی از جمله ساخت و احداث خوابگاههای جدید، تجهیز خوابگاهها ، توسعه فضاهای ورزشی و اتوماسیون فرایند خدمات دانشجویی خبر داد و گفت: امید واریم

با اجرای این طرح دانشگاه محقق اردبیلی از لحاظ سطح رفاه دانشجویی جزو برترین دانشگاههای کشور باشد.

به گزارش ایرنا ، امروز با تحویل 370 دستگاه یخچال خانگی به خوابگاههای دانشجویی این دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر هیچ اتاق خوابگاهی بدون یخچال نداریم.

وی افزود: برای اجرای این طرح 3 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است که با تلاش و همت توانستیم از کارخانه سازنده یخچالها(شرکت پارس) مبلغ 500 میلیون ریال تخفیف دریافت کنیم.

دانشگاه محقق اردبیلی در حال حاضر 11 هزارو 250 نفر دانشجو دارد که از این تعداد 40 درصد در مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند.از این تعداد 60 درصد بومی و 40 درصد غیر بومی خارج از استان هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار