قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از اجرای ویژه برنامه خاک معطر از سوی این سازمان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف تعمیق هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 23 May 2015
جعفر رئیسیان‌زاده در نشستی خبری به منظور تشریح برنامه‌های فرهنگسرای پایداری به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر که در نمازخانه این فرهنگسرا برگزار شد، اظهار کرد: هر کشوری نیازمند به سیستم تدافعی است و این موضوع سرمایه‌ای بزرگ برای آن کشور به حساب می‌آید.

وی با اشاره به دفاع جانانه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آن هم با دست‌های خالی علیه استکبار جهانی عنوان کرد: این ایستادگی و مقاومت تنها در سایه پیروی از ولایت فقیه و رهبری میسر بود که ملت ما این مسیر را با موفقیت طی کرد.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه پایان مقاومت و ایستادگی پیروزی است، ادامه داد: در قضیه تحریم‌ها نیز به همین گونه است و ملت ایران می‌توانند با ایستادگی در برابر دشمنان به پیروزی دست پیدا کنند.

وی نگاه به آزادسازی خرمشهر را نیز در این زمینه دانست و گفت: در همین راستا رسانه‌ها می‌توانند در ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و همچنین مقاومت نقش بزرگی ایفا کنند.

رئیسیان‌زاده از اجرای ویژه برنامه خاک معطر از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در این ایام خبر داد و یادآور شد: این برنامه با هدف تعمیق هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی رویکرد مردمی و مشارکت عموم مردم را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد دانست و اضافه کرد: موضوع ایثار و شهادت نیز یکی از موضوعاتی است که می‌توان از ظرفیت خوب مردمی در آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: امسال بسیاری از پایگاه‌های بسیج برای برپایی جشن‌های آزادسازی خرمشهر از فرهنگسرای پایداری کمک خواسته‌اند که این مجموعه نیز بنا به وظیفه خود به آنها کمک می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار