معاون اقتصادی شهردار مشهد در آیین افتتاح پارکنیگ طبقاتی ابن سینا:
معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: با ایجادچندین پروژه جدید پارکینگ سازی در نقاط پرتردد شهر ۱۲هزار و۳۰۰ جای پارک جدید تاپایان این دوره در مشهد ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 27 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمد رضا مزجی در آئین افتتاح پارکینگ طبقاتی ابن سینا اظهار کرد: پارکینگ طبقاتی ابن سینا که در بیمارستان امام رضا احداث شده یکی از پروژه های مشارکتی است که با همکاری بخش خصوصی ساخته است.
وی اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۵هزارمترمربع در ۴۱هزار مترمربع زیربنا در ۸ طبقه ساخته شده که ۱۰۷۰ جای پارک را ایجاد نموده است.
معاون اقتصادی شهردار و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری مشهد با اشاره به نقش این پروژه در رفع مشکل پارکینگ محدوده بیمارستان امام رضا(ع) گفت: در زمان عقد قرارداد در سال ۹۱ قیمت توافق شده برای این پروژه برای هرمتر۵۵۰هزار تومان بوده که در سال ۹۱ قطعی شده و نحوه پرداخت هم در همان زمان تایید شد.
وی با بیان اینکه ارزش این پروژ به قیمت روز ۵۰میلیارد تومان برآورد شده بود تصریح کرد: این پروژه با تلاش سرمایه گذارو حمایت مسئولین بیمارستان امام رضا مطابق برنامه زمانبندی انجام شده است.
مزجی بیان کرد: به منظور رفع مشکل پارکینگ در مراکز پرتردد شهر چندین پروژه از جمله آلتون، زیتون، اسمان و مجد ساخته و تعداد ۶۸۰۰جای پارک به همت شهرداری وارد چرخه خدمات دهی شده اند.
وی با تاکید بر ادامه نهضت پارکینگ سازی در مشهد گفت: پروژه های پارکینگی دیگری هم در همین دوره شروع می شود که پارکینگ های زیرسطحی ملت، وحدت همت و پارکینگ درب شرقی پارک ملت با ظرفیت بیش از ۵۵۰۰جای پارک از آن جمله خواهند بود.
معاون اقتصادی شهردار و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری مشهد در پایان یادآور شد: در پایان این دوره شورا ظرفیت مشهد مقدس به ۱۲۳۰۰ جای پارک خواهد رسید که مهرتاییدی بر اقدام وعمل شهرداری در عرصه اقتصاد مقاومتی است.
 







با ایجادچندین پروژه جدید پارکینگ سازی در نقاط پرتردد شهر ۱۲هزار و۳۰۰ جای پارک جدید تاپایان این دوره در مشهد ایجاد می شود. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار