نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح دو پروژه فولادسازی و گندله‌سازی در امسال هزار شغل در شهرستان نیشابور ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 24 May 2015
علی مروی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: حرکت جهادی و مدیریت پروژه‌ها مسئله‌ای مهم است در نتیجه مدیران باید در ارتباط با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی با احتیاط عمل کنند تا کشور را گران اداره نکنیم.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس در ارتباط با گازرسانی به روستاهای شهرستان گفت: در مصوبه‌ای که در مجلس داشتیم 100 میلیارد دلار به دولت اعتبار اختصاص داده شد تا روستاهای کشور از نعمت گاز بهره‌مند شوند که این طرح در حال حاضر عملیاتی شده و امیدواریم امسال گازرسانی در شهرستان نیشابور و کل کشور اجرا شود.

وی افزود: در بخش راه‌های بین شهری گام مطلوبی برداشته شده اما با میانگین استانی و کشوری فاصله داریم و نیاز به تلاش بیشتری در این حوزه است و ما نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری برای تامین قیر داشتیم و این اتفاق خوبی است و مدیران باید از فرصت‌های به وجود آمده بهره کافی را ببرند.

مروی در ارتباط با اشتغال در شهرستان خاطرنشان کرد: مسئله بیکاری در کشور و شهرستان نیشابور به مهم‌ترین دغدغه برای مسئولان نظام تبدیل شده و اکثر مراجعه‌کنندگان به دفاتر نمایندگان مجلس جویای شغل هستند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه امسال با افتتاح دو پروژه فولادسازی و گندله‌سازی مجتمع فولاد خراسان هزار شغل در شهرستان نیشابور ایجاد می‌شود و نرخ بیکاری در شهرستان کاهش پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار