مدیر روابط عمومی و اموربین المل شهرداری ارومیه ساماندهی مناطق کم برخوردار شهری را از افتخارات مدیریت شهری ارومیه در طی 5 سال اخیر برشمرد.
کد خبر: ۳۸۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 02 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 ناصر رکاب، مدیر روابط عمومی و اموربین المل شهرداری ارومیه با توجه به سیاست گذاری های شورای اسلامی شهر  و شهرداری ارومیه  در دوره چهارم مبنی بر ارائه خدمات به مناطق محروم و حاشیه نشین و نیمه بر خوردار در طی چند سال گذشته اقدامات شایسته ای در مناطق حاشیه نشین و نیمه برخوردار ارومیه انجام شده که میتوان به ارائه خدماتی هم چون جدول گذاری، زیر سازی و آسفالت، ساخت فرهنگ سرا، کتابخانه محلی، پارک، توسعه سرانه فضای سبز، ایجاد راههای دسترسی و استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل عمومی شهری اشاره کرد .

مدیر روابط عمومی و اموربین المل شهرداری ارومیه ساماندهی مناطق کم برخوردار شهری را  از افتخارات مدیریت شهری ارومیه در طی 5 سال اخیر برشمرد.

 رکاب با اشاره به توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار شهر ارومیه، اظهار کرد: از سال 92 تاکنون درجهت محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار شهری، 17 پارک محله ای به مساحت 152 هزارو 500 متر مربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه ساخت فرهنگسرا و کتابخانه جزو اولویت های شهرداری برای گذران اوقات فراغت در مناطق کم برخردار شهری است ، بیان کرد:  9 باب فرهنگسرا و  کتابخانه محلی  در این مناطق از سال 92 تا تاکنون احداث شده است.

مدیر روابط عمومی و اموربین المل شهرداری ارومیه با بیان اینکه آسفالت معابر خاکی مناطق کم برخوردار شهری از اولویت های  شهرداری  ارومیه در طی 4 سال اخیر بوده است، بیان کرد: جهت ساماندهی معابر کم برخورار شهری  بیش  از  12 میلیون و 842 هزارو 248 متر مربع آسفالت ریزی  انجام شده است .

وی احداث و پوشش  82 کیلومتر کانال جهت دفع آب های سطحی و انهار زراعی ، 109 کیلومتر پیاده رو سازی و 82 کیلومتر جدول گذاری از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری ارومیه در طی 4 سال اخیر در مناطق کم برخوردار شهری برشمرد.

رکاب بیان کرد:  بیش از 5248 میلیارد ریال  نیز صرف هزینه توانمندی و ارائه خدمات  در مناطق کم برخوردار شده است.

به گفته وی ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار شهری درطی 4 سال اخیر   در مقایسه با عملکردشهرداری ارومیه در سنوات گذشته از بدو تاسیس شهرداری تابه امروز بیش از 4 برابر افزایش رشد داشته است.

وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات بزرک و ستودنی شهرداری در مناطق کم برخوردار شهری در لبیک به منویات مقام معظم رهبری  جهت رسیدگی به مردم در مناطق کم برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار