آیت الله علی اصغر معصومی، از علمای اسلام و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد بستری و در حال حاضر در کما به سر می‌برد.
کد خبر: ۳۸۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴ 05 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، آیت الله معصومی عصر روز جمعه بیهوش و به کما رفت و از همان زمان در بیمارستان رضوی بستری شده که مهمترین عامل این وضعیت ایشان طبق اخبار اولیه کهولت سن در 90 سالگی و بروز بیماریهای مختلف اعلام شده است.
 
آیت‌الله معصومی در کما 
 
ایشان متولد یکی از روستای شهرستان شاهرود است و سال‌‌ها مبارزه با رژیم طاغوت و تبعید را در دوران ستمشاهی تجربه کرد و پس از انقلاب نیز از یاران امام ( ره ) و ولایت بود که برخی خدمات ایشان بخصوص در شهرهای تربت حیدریه ، کاشمر و مشهد یادگاری ماندگار است.
 
مسئول کمیته علی آباد گرگان و زرندکرمان، بنیاد شهید گنبد و علی آباد گرگان، عضویت در دفتر استفتائات امام خمینی ( ه )درمشهد، عضویت در مجلس خبرگان رهبری در سه دوره متوالی اول تا سوم و نیز مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی در تربت حیدریه و نمایندگی مقام معظم رهبری ذر این دانشگاه در استان از جمله مسئولیتهای آیت الله معصومی بوده است.
 
ایشان از جمله مدرسان شاخص حوزه و دانشگاه در مشهد بوده و سال‌ها به عنوان امام جماعت در حرم مطهر رضوی(ع) در خدمت زائران و مجاوران خورشید بود و سال گذشته نیز آیین نکوداشت وی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
 
آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز امشب به عیادت ایشان رفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار