تیم تنیس روی میز دانشگاه یزد در بخش آقایان با کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک کشور جواز حضور در لیگ برتر تنیس روی میز را کسب کرد.
کد خبر: ۳۸۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 05 March 2017
به گزارش تابناک یزد،تیم تنیس روی میز این دانشگاه در فینال مسابقات دانشجویان تیم مناطق نفت‌خیز جنوب را با حساب 5 بر 4 شکست داد و لیگ برتری شد.
اعضای تیم تنیس روی میز دانشگاه را محمود ریزبند، امیر رضا عباسی، مهدی خوش‌خبر، مصطفی نور محمدزاد، مهدی خوش‌مرام، حمید دهقان، ابوالفضل حسینی و امیرحسین صادقیان تشکیل می داد.
مربیگری تیم تنیس روی میز دانشگاه یزد بر عهده محمدحسین منتظری و سرپرستی آن را سید امین سیدحسنی بر عهده داشت.
مسابقات تنیس روی دانشجویان دانشگاه ها در لیگ دسته اول با حضور10 تیم در قالب دو گروه پنج تیمی برگزار شد.
استان یزد 60 مرکز آموزش عالی و حدود 100 هزار دانشجو دارد و در دانشگاه یزد 10 هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند .
7536/6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده
***
فرمانده انتظامی یزد از دستگیری سارق حرفه ای با 98 فقره سرقت و کشف 10 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه وی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ منوچهرنصیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز در سطح شهر یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 14ابوذر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، فردی را که قصد سرقت یک دستگاه خودرو داشت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
این مسئول ادامه داد: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به این تعداد سرقت از منازل نیمه ساز، اماکن خصوصی، کارگاه ها و انبارهای سطح شهر و همچنین سرقت خودرو اعتراف کرد.
نصیری با بیان اینکه سارق این اموال سرقتی را در سه انبار بزرگ در سطح شهر نگهداری می کرد، افزود: با هماهنگی قضائی مقادیر بسیار زیادی انواع اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی یزد با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این اموال به صاحبان آنها تحویل داده شد افزود: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن کارگاه های خود به دوربین مداربسته و سیستم اعلام خطر اموال خود را از دستبرد سارقان حفظ کنند.
نصیری در خاتمه تصریح کرد: متهم تحویل مراجع قانونی شد و تلاش پلیس برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.
از جمعیت یک میلیون و 100 هزار نفری استان حدود 60 درصد در شهر یزد زندگی می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار