نشست شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با حضور دبیران و نمایندگان ۱۴ حزب، جمعیت و تشکل عضو رسمی این جبهه برگزار شد و طی آن آقایان جواد آرین‌منش، نصرالله مجتهدپور و سیدمحسن بنی‌هاشمی با اکثریت آرای شورای مرکزی به‌عنوان اعضای اصلی این ستاد برگزیده شدند.
کد خبر: ۳۸۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 05 March 2017
به گزارش تابناک رضوی درآغاز این نشست سید جلال فیاضی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله واعظ طبسی نماینده فقید ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی از ایشان به عنوان یکی از استوانه های انقلاب اسلامی و یاران وفادار امام و رهبری یاد کرد و گفت :آیت الله واعظ طبسی همواره بر اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی و اندیشه امام راحل ایستادگی کرد و در برابر ناملایمات و انحرافات مقاومت کرد و در عین حال با برخوردی اخلاق مدارانه به واقع پدر معنوی استان بود .
 
در این نشست که متعاقب تعیین شاخص های نامزدهای مطلوب در کمیته سیاسی و انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار گردید،مقرر شد،متناسب با کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر،سوابق و روزمه کاندیداهای احتمالی معرفی شده از سوی تشکل های عضو مجددا مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
 
در همین راستا ابوالفضل انتظاری دبیر کل جمعیت دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و  رییس کمیته سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی از تصویب نهایی طرح تشکیل ستاد انتخابات این جبهه در نشست مذکور خبر داد، بر این اساس آقایان جواد آرین‌منش،نصرالله مجتهد پور و سید محسن بنی هاشمی با اکثریت آرای شورای مرکزی بعنوان اعضای اصلی این ستاد برگزیده شدند.
 
ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری ماموریت بررسی سوابق علمی،اجرایی و مدیریتی نامزدهای احتمالی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر را عهده دار می‌باشد،همچنین وظیفه تشویق و ترغیب افراد توانمند و کارآمد،برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر از دیگر رسالت های این ستاد تعیین گردید.
 
گزارش فیاضی از آخرین دیدارها و رایزنی ها با اشخاص و طیف‌های مختلف اصولگرایی استان از دیگر برنامه های این نشست بود، بر اساس این گزارش تاکنون با جمعی از شخصیت‌های موًثر وتشکل های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی و سیاسی استان رایزنی شده و آمادگی خویش را برای ایجاد و گسترش وحدت و انسجام عملی در آستانه انتخابات آتی اعلام نمودند.
 
جواد آرین منش عضو ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری استان در این نشست، بر پرهیز جدی جریان ها و گروه های سیاسی از سهم خواهی در انتخابات شورای اسلامی شهر تاکید نمود و نقش شورای اسلامی شهر را بعنوان پارلمان محلی در زندگی مردم و توسعه و آبادانی شهرها بسیار مهم و موثر دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار