مدیرکل پست استان:
مدیرکل پست استان یزد ، از اجرای سپاد یا سوییچ پیام الکترونیک دولت برای نخستین بار در یزد و چاپ تمبرینه آلیاژ فلزی طلا و نقره مزین به تمثال مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 25 May 2015
به گزارش تابناک یزد،مسعود دهقان گفت: خبر اجرای سامانه سپاد در تمام واحدهای استان یزد به عنوان پایلوت کشوری را معاون مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور چندی قبل اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به توانمند بودن یزد در حوزه فناوری اطلاعات این طرح برای نخستین بار در این استان اجرا می شود.

مدیرکل پست یزد با اعلام آمادگی این اداره کل برای اجرای هرچه سریع تر طرح سپاد در تمام واحدهای پستی استان یادآور شد: از طریق این سامانه ، ارائه خدمات ثبت ، ارسال مکاتبات و درخواست های مردمی به ارگانها و نهادهای دولتی استانی و کشوری انجام می شود.

دهقان ادامه داد: شرکت پست به ارائه طرحی نو و منحصر به فرد با عنوان تمبرینه آلیاژ فلزی طلا و نقره مزین به تمثال مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) موسوم به طرح سلام بر روح خدا اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و از آنجایی که این تمبرینه فقط در همین یک نوبت و با قیمت مناسب تولید و به هیچ وجه دوباره تولید نخواهد شد افزایش مضاعف ارزش محصول را در پی خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دریای خروشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
ای ول یزد و یزدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار