مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد خبر داد:
مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از شرکت بیش از 400 جوان در جشنواره ورزشی جوانان فعال محلات خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 06 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، هادی قاسم‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد:این جشنواره با تاکید بر حضور پرشور جوانان فعال محلات شهر مشهد توسط گروه مشاوران جوان با همکاری شهرداری مشهد در حال برگزاری است.
وی افزود: مسابقات جشنواره ورزشی جوانان فعال محلات به صورت گروهی و انفرادی در چهار رشته تنيس‌روي‌ميز، فوتبال دستی، دارت و فوتسال با شرکت بیش از 400 نفر در حال برگزاری می‌باشد.
مشاور شهردار در امور جوانان به اتمام مسابقات تنيس‌روي‌ميز و دارت اشاره کرد و گفت: مسابقات فوتسال در حال برگزاری است و فوتبال دستی نیز ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود.
قاسم‌پور تصریح کرد: مسابقات فوتسال جشنواره ورزشی جوانان فعال محلات با حضور 18 تيم، در شش گروه سه تيمه در حال برگزاري است؛ كه در مجموع 44 بازي انجام مي‌گردد.
وی در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون مسابقات مرحله گروهی فوتسال به پایان رسیده و 6 تیم اول گروه‌ها به همراه 2 تیم برتر در بین تمامی گروه‌ها به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده‌اند.
رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد اضافه کرد: 8 تیم برتر مسابقات فوتسال در مرحله حذفی با هم به مسابقه خواهند پرداخت که 4 تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه می‌یابند و سپس با بازی فینال تیم‌های اول تا سوم مسابقات مشخص خواهند شد.
گفتنی است: مسابقات جشنواره ورزشی جوانان فعال محلات روز دوشنبه 9 اسفند ماه سال جاری آغاز شده است.
شایان ذکر است: اختتامیه این جشنواره در پایان اسفندماه سال جاری برگزار و از برگزیدگان رشته‌های ورزشی تقدیر به عمل می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار