کارگردان انیمیشن نبرد خلیج فارس گفت: انیمیشن خلیج فارس در همین ایام فاطمیه چنان در سطح رسانه‌ها اثر گذار بود که گویا سپاه رزمایش داشته است.
کد خبر: ۳۹۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 07 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، فرهاد عظیما در مراسمی که پس از اکران عمومی این انیمیشن در سینما آفریقای مشهد و از سوی فرهنگسرای فناوری و رسانه، برگزار شده بود؛ افزود: امروز این اتفاق افتاده است ونام فاطمه (س) خواسته یا ناخواسته در رسانه دشمن چون اسرائیل تایمز آمده است.
کارگردان انیمیشن نبرد خلیج فارس با اشاره به بازتاب گسترده این انیمیشن در فضای حقیقی تصربح کرد: به واسطه‌ی نام مبارک حضرت فاطمه (س) این بازتاب در فضای مجازی ده‌ها برابر است.
عظیما با بیان اینکه این انیمیشن برکتش را از نام حضرت فاطمه زهرا (س) دارد؛ گفت:
وی تصریح کرد: عده ای قبلا من را متهم می کردند که چرا با نام حضرت فاطمه (س) کار جنگی می سازی در حالی که زبان اهل بیت (ع)به جنگ ربطی نداره و ایشان به روش های دیگری کار مردم را راه می اندازند. این افراد چشم روی روایات هشت سال دفاع مقدس بسته‌اند و توسل دلاورمردان کشورمان به ائمه‌ی اطهار را در آن سال‌ها فراموش کرده‌اند.
کارگردان نبرد خلیج فارس با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع خانواده شهدا تصریح کرد: سخنان ایشان به این مضمون بود که اگر ما مقابل دشمن ضعف نشان دهیم دشمن جسور تر شده و به ما حمله می کند.
وی انیمیشن خلیج فارس را به عنوان عاملی بازدارنده حمله آمریکا دانست و خاطرنشان شد: در حالی که چندی از مقامات آمریکا این انیمیشن را خیالی دانسته و توان آمریکا را بیشتر متصور دانسته‌اند فرمانده ناوگان پنجم آمریکا به عنوان قوی‌ترین نیروی جنگی این کشور از اظهار نظر در این خصوص طفره رفته است که البته این قضیه خود بیانگر اثرگذاری این انیمیشن در به رخ کشیدن قدرت نظامی ایران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار