مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن مشهد:
مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن مشهد گفت: چهارمین روز از برگزاری جشنواره « درخت زندگی» با عنوان «درخت جاودانه» با حضور ۱۲۰ خانواده شهید مدافع حرم سطح شهر مشهد برگزار شد و هر خانواده شهید یک نهال به یاد شهیدشان کاشتند.
کد خبر: ۳۹۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 08 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد باغبان در حاشیه چهارمین روز برگزاری جشنواره «درخت زندگی» بیان کرد: در این برنامه اجرای تئاتر، برنامه‌های فرهنگی برای فرزندان شهدای والامقام داشتیم و کاشت نهال توسط خانواده معزز شهدا به نام شهیدشان و آموزش‌های آشنایی با گیاهان و گل‌های آپارتمانی برگزار شد.
مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن مشهد همزمان با فرارسیدن اربعین شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو و در آستانه چهارشنبه آخر سال  ادامه داد: مراسم کاشت نهال و غرس درخت را برای خانواده شهدای آتش‌نشان را نیز در این روز خواهیم داشت.
باغبان با بیان اینکه این نخستین دوره اجرای جشنوار «درخت زندگی» است؛ تصریح کرد: برنامه‌های هفته درختکاری از چهاردهم تا بیستم اسفند ماه با عنوان درخت زندگی در قالب ۷ ویژه برنامه با موضوعات درخت آرزوها، درخت دانش، نهال زندگی، درخت جاودانه، درخت تجربه، درخت مسئولیت و درخت همدلی برگزار می‌شود و مخاطب این برنامه‌ها هم کودکان بی‌سرپرست، دانش‌آموزان، کودکان، خانواده معزز شهدای والامقام، سالمندان و بازنشستگان، شهروندان داوطلب و اعضای شورای اجتماعی محلات و زوجین و خانواده‌ها هستند.
وی تاکید کرد: مخاطب هر دوره به طور میانگین ۳۰۰ نفر و مجموع ۷ برنامه بیش از ۲ هزار نفر است.
مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن مشهد با بیان اینکه مخاطب این جشنواره تمامی گروه‌های سنی از کودک تا سالمند هستند؛   گفت: کاشت و مراقبت از درخت کوچک و بزرگ نمی‌شناسد فرهنگی است که باید در همه‌ی اقشار جامعه و در هر سنی وجود داشته باشد. وی در خصوص جشنواره «درخت زندگی» گفت:  با توجه به اینکه قالب برنامه‌ها متناسب با مخاطب هر بخش است طبق نظرسنجی‌ها جشنواره «درخت زندگی» با بالاترین میزان رضایت‌مندی همراه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار