رئیس پلیس آگاهی سبزوار از استقرار ایستگاه‌های سیار و ثابت پلیس در طول ایام تابستان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 25 May 2015
محمد خبیری در نشست ستاد هماهنگی سفر سبزوار با بیان اینکه نیروی انتظامی از ابتدای آغاز طرح ترافیک تابستانه اقدام به افزایش میزان گشت‌های نظارتی و امنیتی کرده است، اظهار کرد: در همین راستا پنج پاسگاه ثابت و سیار در محل پارک‌هایی که تجمع مسافران و زائران در آنها زیاد است مستقر می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی سبزوار با بیان اینکه تمهیدات ویژه‌ای نیز برای تامین امنیت مردم در زائرسراهای مستقر در محورهای مواصلاتی شهرستان پیش‌بینی شده، تصریح کرد: در همین راستا یک پاسگاه در محل زائرسرای امام رضا(ع) در ورودی شهرستان مستقر شده که به ارائه خدمات به زائران حضرت رضا(ع) می‌پردازد.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال زائران اسکان یافته در آستان امامزادگان نیز طرح‌های امنیتی خاصی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: علاوه بر گشت‌هایی که توسط پاسگاه‌های انتظامی در سطح محورهای مواصلاتی صورت می‌گیرد، اکیپ‌هایی نیز در زمینه نظارت و تامین امنیت آستان امامزادگان در نظر گرفته شده که در ارائه خدمات به زائران موثر است.

خبیری با بیان اینکه در گذشته مواردی از تخلف توسط برخی از نیروهای خدمات‌رسان وابسته به ادارات صورت گرفته است، عنوان کرد: از ادارات خدمات‌رسانی که نیروی شب کار دارند انتظار می‌رود تا نظارت بیشتری بر این افراد داشته و صلاحیت آنان را بررسی کنند تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

رئیس پلیس آگاهی سبزوار با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در سطح شهرستان وجود نقاط کور در برخی از پارک‌های سطح شهرستان است، افزود: از دستگاه‌های دست اندرکار در این حوزه این انتظار می‌رود که نسبت به تامین روشنایی این پارک‌ها و حذف نقاط کور در پارک‌ها اقدام کنند.

فرمانده پلیس راه سبزوار نیز در ادامه با بیان اینکه میزان حجم ترددها در ایام سالگرد ارتحال امام(ره) و تابستان افزایش می‌یابد، اظهار کرد: با توجه به اینکه وقفه زیادی در انجام سفرهای عمومی صورت گرفته انتظار ما افزایش بالای میزان ترددها در محورهای مواصلاتی شهرستان است.

علی فتحی با بیان اینکه در این ایام تیم‌های پلیس راه با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات نظارت خود بر محورهای مواصلاتی را تشدید می‌کنند، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که با همکاری سازمان‌های خدمات رسان در مدت سفرهای نوروزی و استقرار ایستگاه‌های صلواتی در این مدت شاهد کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.

وی افزود: یکی از انتظارات ما از سازمان‌های خدمات‌رسان استقرار دوباره این ایستگاه‌ها است تا شاهد کاهش میزان تصادفات در طول محورهای مواصلاتی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار