فرماندار نیشابور گفت: مجوز راه‌اندازی شهرک صنعتی، صنایع تکنولوژی و آی.تی خیام 2 گرفته شده و به زودی پیشرفته‌ترین شهرک صنعتی شرق کشور در نیشابور ساخته می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 25 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی غلامحسین مظفری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: توسعه اقتصادی بخش خصوصی و تسهیل فرصت سرمایه‌گذاری برای فعالان اقتصادی به رشد جامعه و عبور از تناقض اقتصادی امروز نیشابور کمک می‌کند.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: مجوز راه‌اندازی شهرک صنعتی، صنایع تکنولوژی و آی.تی خیام 2 گرفته شده و به زودی پیشرفته‌ترین شهرک صنعتی شرق کشور در نیشابور ساخته می‌شود.

وی با اشاره به جذب سرمایه‌گذار در شهرستان نیشابور گفت: شهرک صنایع فناوری برتر مجوزهای خود را از دولت اخذ کرده و آماده سرمایه‌گذاری است و در این راستا کارگروهی مسئول بررسی و ایجاد زیرساخت‌های لازم شده و طبق مذاکراتی که با استان داشتیم این شهرک، به شهرک صنایع پیشرفته شرق کشور تبدیل می‌شود.

مظفری با بیان این مطلب که باید حاشیه‌ها را در شهرستان کنار بگذاریم، گفت: در سالی که با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی انتخاب شده باید خودخواهی‌ها را کنار بگذاریم تا توسعه نیشابور اتفاق بیفتد.

فرماندار نیشابور گفت: در شرایط کنونی کشور پرداخت هزینه‌های گزاف هنر نیست، هنر این است که با پول کم مدیریت کنیم و بهره‌وری را بالا ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار