خلف اعضای هیئت مدیره بیمارستان مهرگان سبب جمع‌شدن دستگاه کارت‌خوان این بیمارستان شده است
کد خبر: ۳۹۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 10 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،سعید زارعیان، بازرس شرکت تعاونی بهداشتی درمانی پاستور با اشاره به خبری که از کانال اخبار مشهد در خصوص عدم وجود دستگاه کارت‌خوان در بیمارستان مهرگان منتشر شد تمام سخنان جعفرپور عضو هیئت مدیره بیمارستان را تکذیب کرد. 
وی ادامه داد‌: بنده به عنوان سهامدار بیمارستان و بازرس شرکت تعاونی پاستور یک سال است که با اعضای هیئت مدیره این بیمارستان درگیر هستم چون تخلفات بسیار زیادی انجام دادند.
زارعیان بیان کرد: اعضای فعلی هیئت مدیره به علت تخلفات متعدد عزل شدند و قراردادهای صوری زیادی در این راستا داشتند. 
بازرس شرکت تعاونی بهداشتی درمانی پاستور تصریح کرد: متاسفانه این اعضا نیامدند برای خود تعاونی حساب بازکنند و آن را به مردم معرفی کنند تا به آن پول واریز شود. 
وی اضافه کرد: موسس بیمارستان مهرگان دکتر عطاریان بوده که ۲ سال است فوت کرده‌اند، متاسفانه اعضای هیئت مدیره سو استفاده‌های زیادی کردند که پرونده آن‌ها در حال بررسی و رسیدگی است. 
بیمارستان مهرگان CCU ندارد
زارعیان با بیان اینکه بیمارستان مهرگان CCU ندارد، ابراز کرد: متاسفانه به همین دلیل مشکلاتی برای برخی بیماران به وجود می‌آید، 
متاسفانه در این بیمارستان‌ سزارین‌های غیر مجاز انجام می‌شود. 
بازرس شرکت تعاونی بهداشتی درمانی پاستور با بیان اینکه بیمارستان مهرگان مجوز پروانه ندارد، عنوان کرد: پروانه بیمارستان به نام دکتر عطاریان موسس بیمارستان بوده که وراث ایشان این پراونه در اختیار این افراد قرار نمی‌دهند.
نبود دکتر متخصص در بیمارستان مهرگان
وی با تاکید بر اینکه هیچ دکتر متخصصی در بیمارستان مهرگان فعالیت نمی‌کند، اظهار کرو: متاسفانه این افراد حساب سوری برای بیمارستان درست کرده و تعدادی از پزشکان به صورت زیرمیزی پول‌های زیادی دریافت می‌کنند که معلوم نیست این پول را به بیمارستان بدهند یا نه؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار