کد خبر: ۳۹۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 13 March 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران يزد از اجراي موفقيت اميز طرح پايش سلامت در استان خبر داد.
 سيروس آقابزرگي ضمن اعلام اين خبر گفت: ارتقاي سلامت جامعه زير پوشش از اولويت اصلي و هميشگي بنياد شهيد و امور ايثارگران يزد است که همچنان در سال هاي آينده با قوت تداوم خواهد داشت.
معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد گفت: 27 هزار جانباز و پنج هزار خانواده شهيد زير پوشش خدمات درماني بنياد استان هستند که در طول سال از برنامه هاي مختلف استفاده مي کنند.
وي گفت: ارائه خدمات درماني در منزل از جمله برنامه هاي بهداشتي و درماني براي خانواده‌هاي شهدا و جانبازان است که طبق برنامه ريزي انجام مي شود.
آقا بزرگي افزود: با توجه به  تعاملي که  بين نمايندگي بيمه ايران در استان و بنياد شهيد و امور ايثارگران يزد وجود دارد مشکلات ما در اين بخش کاهش يافته و اميد است مابقي مشکلات نيز در آينده نزديک مرتفع شود.
معاون درمان يزد با اشاره به اجراي طرح عيادت افزود: با هدف رسيدگي و سرکشي و ديدار با ايثارگران بستري در بيمارستانهاي استان اين طرح به صورت هفتگي و با حضور مديرکل و ساير مسئولين بنياد در حال اجرا است.
وي اجراي بيمه تکميلي افراد تحت پوشش فرزندان شاهد را از عمده مشکلات استان در بخش درماني دانست و افزود: تاکنون در خصوص پرداخت هزينه هاي درماني افراد تحت پوشش با توجه به همکاري شرکت بيمه گر مشکل نداشته ايم و  رضايتمندي ايثارگران در اين بخش حاصل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار