کد خبر: ۳۹۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 13 March 2017
به گزارش تابناک یزد،نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با حضور در بنياد شهيد و امور ايثارگران از خادمين شهدا تجليل کرد.
 آيت الله ناصري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد به مناسبت 22 اسفند و روز بزرگداشت شهدا با حضور در بنياد شهيد و امور ايثارگران از خادمين شهدا تجليل کرد.
وي در اين ديدار با تجليل از خدمات صادقانه کارکنان بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: خدمت به ايثارگران توفيق الهي است که نصيب هر کسي نمي شود و بايد قدردان اين موهبت بود.
وي تصريح کرد: کارکنان بنياد شهيد و امور ايثارگران قدر خدمت به جامعه بزرگ ايثارگري را در استان بدانند و با همه وجود براي حل مسائل و مشکلات آنها با دقت و پيگيري جدي اقدام کنند.
امام جمعه يزد اضافه کرد: خانواده معزز شهدا و ايثارگران حق بزرگي بر گردن نظام و انقلاب اسلامي دارند و قطعا خدمت به آنها يک وظيفه بزرگ ديني، ملي و انقلابي محسوب مي شود.
ناصري گفت: به برکت انقلاب اسلامي بنياد شهيد و امور ايثارگران در سال هاي گذشته کارهاي خوبي را انجام داد ولي قطعا بايد اين فعاليت ها روز به روز گسترش يابد.
همچنين در اين مراسم از کتاب فرهنگ اعلام شهداي استان رونمايي شد.
گفتني است، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در پايان با حضور در بخش‌هاي مختلف بنياد با اهداي شاخه گل به کارمندان بنياد از فعاليت هاي آنها قدرداني کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار