کادر فنی تیم واترپلوی جوانان کشور پنج ورزشکار استان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
کد خبر: ۳۹۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 13 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم واترپلوی جوانان کشور اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را منتشر کرد که در این بین نام پنج ورزشکار قزوینی هم مشاهده می‌شود.

اردوی آماده‌سازی تیم واترپلوی جوانان کشور در حالی از پنجم فروردین ماه سال آینده آغاز می‌شود که در این اردو 31 ورزشکار حضور دارند.

امیرمحمد چگینی، کیانوش مشایخی، امیررضا آینه‌چی، مبین حداد و امیرمحمد رضایی پنج ورزشکار استان هستند که با نشان دادن قابلیت‌های بالای خود موفق شدند نظر کادر فنی را به توانایی‌های بالای خود جلب کنند و جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را کسب کنند.

حضور پنج ورزشکار استان در اردوی تیم واترپلوی جوانان کشور از توانایی‌های بالای ورزشکاران این رشته ورزشی حکایت دارد و نشان می‌دهد که ورزشکاران این رشته ورزشی در طول سال‌های گذشته برنامه‌ریزی خوب و منظمی داشته و توانسته‌اند پله‌های موفقیت را پشت سر بگذارند.

در راستای شرکت پنج ورزشکار در اردوی تیم ملی واترپلو باید به این نکته هم اشاره کرد که مسؤولان هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین در طول سال‌های اخیر به خوبی سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه را انجام داده‌اند و قطع به یقین حضور پنج ورزشکار از برنامه‌ریزی مناسب مسؤولان این رشته ورزشی حکایت دارد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضور پنج ورزشکار استان در اردوی آماده‌سازی تیم واترپلوی جوانان کشور اظهار داشت: خوشبختانه امیرمحمد چگینی، کیانوش مشایخی، امیررضا آینه‌چی، مبین حداد و امیرمحمد رضایی ورزشکارانی هستند که با انگیزه‌های بالا و اراده های مصمم جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی را کسب کردند.

محمد داوودی گفت: علاوه بر پنج ورزشکار استان قزوین ورزشکارانی از استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، یزد، اصفهان، گیلان، کرمانشاه و خراسان رضوی در اردوی آماده‌سازی تیم واترپلوی جوانان کشور حضور دارند و باید تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان
تیم ملی برگزار کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که ورزشکاران خوب استان در جریان برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی واترپلوی جوانان کشور با انگیزه و پرتلاش ظاهر شوند و با استفاده مناسب از این فرصت نهایت استفاده را ببرند تا بتوانند نظر کادر فنی را به توانایی‌های بالای خود جلب کنند و در ترکیب نهایی تیم ملی قرار بگیرند.

گفتنی است، اردوی آماده‌سازی تیم واترپلوی جوانان کشور در حالی از پنجم فروردین ماه سال آینده به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود که تیم ملی خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات برون‌مرزی آماده می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار