معاون خدمات شهري شهردار اروميه گفت: نيروهاي مديريت شهري اروميه در ستاد استقبال از نوروز در ايام نوروز در آماده باش كامل هستند.
کد خبر: ۳۹۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 15 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 مهرداد سلامتي  افزود:  کلیه اعضاء ستاد استقبال از نوروز با جدیت تمام اقدامات لازم جهت استقبال هرچه زیباتر از نوروز را در راس کار خود قرار داده اند .

وي با  بيان اينكه در آستانه بهار  بیش از 3 میلیون گل و درختچه های زینتی در سطح شهر اروميه كاشته مي شود، بيان كرد:  رسیدگی کلی به وضعیت پارک های سطح شهر،  ،نظافت عمومی و رسیدگی به سرویس های بهداشتی،نگهبانی پارکها،رفع نواقص تاسیسات نمازخانه ها و رسیدگی و بازدیدهای روزانه در ایام تعطیل از اقدامات سازمان پارك هاي و فضاي سبز در ايام نوروز است.

سلامتي با اشاره به تنظيف و شستشوي معابر در آستانه نوروز، اظهار كرد:   کنترل و رسیدگی مستمر به ایستگاههای میانی و محل دائمی دفن زباله ،شستشوی معابر عمومی،جداول و المانهای سطح شهر، ،اجرای طرح روز طبیعت و استقرار کانکس در ورودی های شهر و ارائه کیسه های زباله در 12 و 13 فروردین و جمع آوری لاستیک های فرسوده و نخاله های شهری از اقدامات نوروزي در اين حوزه است.

وي حفظ آمادگی کلیه نیروهای آتش نشان و خدمات ایمنی و راه اندازی کمپین عدم خرید لوازم آتش بازی در چهارشنبه آخر سال،استقرار اکیپ سیار در سطح شهر و ورودی های شهر با توجه به نیاز مناطق 5 گانه وچاب و نصب بنرجهت جلوگیری و فرهنگسازی در چهارشنبه آخر سال از اقدامات سازمان آتش نشاني در چهارشنبه آخر سال و نوروزعنوان كرد.

 

سلامتي با اشاره به تغيير منظر شهري و فضاي سازي آن به مناسبت نوروز،  گفت:  رسیدگی به وضعیت المان های سطح شهر و نصب المان هفت سین نوروزی با طرح های جدید در بیش از 20 نقطه از سطح شهر،بازدید و رفع نواقصات تابلوهای راهنمایی معابر عمومی و کوچه های فرعی و روشنایی پارکها و رنگ آمیزی جداول و المانهای سطح شهر از جمله اقدامات نوروزي در حوزه زيبا سازي است.

وي بيان كرد: نظارت بر عملکرد میادین فروش میوه و چگونگی توزیع میوه شب عید با همکاری اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار و شهرداری ارومیه و اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و مشاغل مزاحم شهری  در آستانه صورت مي گيرد.

معاون خدمات شهري شهرداري اروميه ادامه داد: مراسم غبار روبی مزار شهدا در پنج شنبه آخر سال برگزار  و به تنظیف و معابر و قبور آرامستان  رسيدگي مي شود.

وي لکه گیری و آسفالت خیابان های سطح شهر توسط اکیپ خدمات شهری مناطق 5 گانه، کنترل دقیق سد معابر عمومی در مسیر های پرتردد و ابلاغ اخطاریه های لازم جهت جمع آوری دستفروشان و انتقال به بازارهای روز هفتگی در 7 نقطه از سطح شهر،  تامین ماشین آلات و آمادگی کامل با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و استقرار کانکس تعمیر گاه های مکانیکی سیار در مبادی ورودی شهر را از ديگر اقدامات نوروزي در سطح شهر اروميه برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار