در آستانه فرا رسیدن نوروز 1396 رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در پیامی این عید باستانی را به تمامی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و خادمان عرصه های تولید و سازندگی استان تبریک گفت .
کد خبر: ۳۹۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 19 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:
در متن این پیام چنین آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.
تاکید بر نقش کشاورزی در اقتصاد کشور از انگیزه های بنیادین انقلاب اسلامی و برخاسته از اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و از آرمان های انقلاب بوده و سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور را به تمرکز،پشتیبانی و حمایت بیشتر از کشاورزی و اقشار مختلف در جامعه روستایی واداشته است.
خوشبختانه با سیاستگذاری ها و برنامه ریزی هایی که از سوی دولت تدبیر و امید و وزارت جهاد کشاورزی در جهت افزایش کمی و کیفی محصولات اساسی بعمل آمده و علیرغم برخی از مشکلات موجود در بخش، بحمدالله در سایه عنایات الهی و تلاش و کوشش همکاران عزیز و زحمات جهادگونه کشاورزان سخت کوش استان، در سالی که گذشت شاهد شکوفایی و رشد بخش کشاورزی و بهره برداری مطلوب از پتانسیل های تولیدی این بخش بودیم که شاهد بارز آن اعلام استان آذربایجان غربی بعنوان استان دوم کشوری از لحاظ تعداد نمونه های کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی بود.
لذا در نظر داریم با یاری خداوند متعال در سال جدید با همت و تلاش شما همکاران و تولیدکنندگان عرصه کشاورزی، تمام مساعی خود را در جهت تقویت بنیان‌ها و زیرساخت‌های کشاورزی با هدف پایداری و بهره‌وری بیشتر از منابع پایه و محدود و تأمین نهاده های مورد نیاز بخش بیش از پیش به کار ببندیم و با تداوم آن یقیناً شاهد پیشرفت روز افزون و رونق اقتصادی بخش کشاورزی در استان بیش از سنوات قبل خواهیم بود. انشاءا...
آغاز جشن نوروز باستانی و بهار پرطراوت را که نشانه تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی همکاران سازمان جهاد کشاورزیی ، تشکل های بخش کشاورزی ، خادمان عرصه های تولید و سازندگی استان و دلبستگان و عاشقان فرهنگ و تمدّن ایرانی - اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت توأم با شادی ، کامیابی ، سلامت و سعادت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت دارم.

اسمعیل کریم زاده

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار