در دو روز ابتدایی اسکان بیش از 350نفر از مراکز اسکان فرهنگیان گناباد استفاده کردند.
کد خبر: ۳۹۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 19 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید محمد مهدوی مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت:با هدف خدمت عالمانه به زایرین اقا علی بن موسی الرضا از مورخه۲۶اسفندماه۹۵ اسکان مسافرین در ۱۱فضا شامل ۱۱۰اتاق، دو خانه معلم و ‌ ۷ نماز خانه اغاز نموده که به حول و قوه الهی از ابتدای طرح اسکان تا مورخه ۲۸اسفندماه۹۵تعداد ۳۵۰نفر در قالب ۴۵خانواده از امکانات خوابگاهی استفاده کرده اند. 
مهدوی افزود: پیش بینی می شود امسال َبعلت افزایش مسافرتها و شرایط گردشگری گناباد حدود ۴۵۰۰تا ۵۰۰۰نفر از خدمات اسکان مراکز اقامتی فرهنگیان شهرستان استفاده کنند.
مهدوی افزود: در راستای آشنایی هر چه بیشتر مسافران با گناباد و تلاش برای ماندگاری بیشتر زایرین و مسافرین، بروشور معرفی مراکز دیدنی و مذهبی گناباد و نقشه راهنما در بدو ورود تقدیم عزیزان می گردد.
وی افزود: همچنین به جهت رفاه هر چه بیشتر مسافران، ۲۵ نفر از همکاران بصورت شبانه روزی ارایه خدمات را بر عهده دارند.
رئیس ستاد اسکان فرهنگیان گناباد افزود: علاوه بر این جهت هماهنگی بیشتر چندین جلسه توجیهی برای همه دست اندرکاران امر برگزار،و فضاهای اسکان از نظر بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و سعی شده است در حد بضاعت امکاناتی در حد مقبول در اختیار زایرین و مسافرین عزیز قرار گیرد.
مهدوی ادامه داد: این مدیریت روزانه آمادگی اسکان ۱۳۰۰تا۱۵۰۰مسافر را دارد‌.
امید است همه عزیزانی که قصد سفر دارند با آرامش و استراحت کامل به سفر خود ادامه دهند تا خاطراتی خوب و خوش در اذهانشان باقی بماند.
لازم به ذکر است این خدمات تا پایان روز ۱۲فروردین ماه۹۶بصورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار