مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد ‌گفت: شاخصه‌های تربیت طراز اسلامی در فرهنگسرای کودک ارائه می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۸ 27 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام محمدفخر اکبری‌مقدم در گفت‌وگو با تسنیم مقدس اظهار داشت: مهم ترین برنامه فرهنگسرای کودک و آینده در سال جاری پرورش کودکان براساس شاخصه کودک طراز اسلامی است.

وی با بیان اینکه کودک طراز اسلامی باید در جامعه نهادینه شود گفت: ما قصد داریم تا کودکان حاضر در این برنامه پرورشی را همانند مدل کودک انقلاب اسلامی پرورش و به جامعه تحویل دهیم.

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد مقدس با اشاره به راهبردهای به کار گرفته شده در سیاست‌گذاری‌های فرهنگسرا افزود: در سال جاری تلاش کرده‌ایم تا همواره از راهبردهای پیش‌رو به سوی انقلاب اسلامی استفاده کنیم به گونه‌ای که هم اکنون تمامی برنامه ریزی‌های ما ناظر بر این موضوع مهم است.

اکبری‌مقدم خاطرنشان کرد: فرهنگسرای کودک و آینده مرکز اصلی کودکانی است که می‌توانند تاثیرات بسزایی را در این کشور بگذارند بنابراین ما در این مکان نمی‌توانیم به راحتی این کار را انجام دهیم و به همکاری هر چه بیشتر ارگان‌ها نیازمندیم.‌

وی افزود: هم‌اکنون ما تنها با دو ارگان بهزیستی و آموزش و پرورش خراسان رضوی همکاری متوسطی داریم که نیاز است باتوجه به اهیمت موضوع این همکاری‌ها بیش از پیش شوند.

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده ادامه داد: اصلی ترین زمان آموزش باورهای اسلامی به کودکان تا سن 12 است بنابراین ما نیز در این فرهنگسرا اصلی ترین آموزش‌ها را برای کودکان بین 4 تا 11 سال اختصاص داده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار