فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه ثبت‌نام از دانش‌آموزان در مدارس شاهد به صورت حضوری امکانپذیر نیست، گفت: تدابیر لازم برای ساماندهی سرویس‌های مدارس کاشمر اندیشیده شده است.
کد خبر: ۳۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 27 May 2015
مهدی فروزان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر در سال‌جاری، اظهار کرد: والدین دانش‌آموزان متقاضی پایه اول باید با مراجعه به سایت اینترنتی و ارائه مستندات و مدارک مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت هفته معلم، از تلاش‌ها و فعالیت‌ها در زمینه برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته معلم و تجلیل از معلمین نمونه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: معلمان به عنوان مدافعان مرزهای فرهنگی جامعه باید مانع تاثیرگذاری تهاجمات فرهنگی و آسیب‌پذیری دانش‌آموزان و فرزندان در مقابل برنامه‌های ضد فرهنگی دشمنان باشند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه معلمان به عنوان ادامه دهنده راه انبیاء نقش مهم و تأثیرگذاری در تعلیم و تربیت انسان‌ها دارند، یادآور شد: معلمان در حقیقت نقش راهنما را بر عهده دارند و همواره تلاش می‌کنند با روشنگری نقشه راه پیشرفت و تعالی را پیش روی دانش‌آموزان قرار دهند.

وی با بیان اینکه معلمان تاکنون در راستای آگاه کردن دانش‌آموزان نسبت به فضاهای شیطانی، استفاده از ماهواره و شبکه‌های مجازی کارآمد و سرنوشت‌ساز عمل کردند، گفت: شکل‌گیری انجمن اولیاء و مربیان در کنار کادر آموزشی در مدارس فرصت مغتنم و مناسبی در راستای برطرف کردن مشکلات و معضلات در سطح مدارس است.

فروزان با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تصریح کرد: خانواده و معلمان نقش اساسی در تربیت دانش‌آموزان دارند و انجمن اولیا و مربیان در کنار اولیا مدرسه می‌توانند نقش تاثیرگذار و گام مثبتی در این زمینه بردارند.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری مجموعه آموزش و پرورش کاشمر در زمان وقوع زلزله در این شهرستان افزود: خوشبختانه با توجه به استقرار شهروندان در پارک‌ها و بلوارها و میادین، با برنامه‌ریزی انجام شده درب مدارس به روی شهروندان باز شد تا مردم در فضای ایمن و با امنیت کامل شب‌ها را سپری کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه با تدابیر لازم و برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال وضعیت سرویس مدارس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود، گفت: اگر چه در ابتدای سال دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی در بحث سرویس مدارس وجود داشت، اما خوشبختانه با مدیریت انجام شده در این زمینه با وجود اعمال قوانین و مقررات ابلاغی، شاهد کمترین نارضایتی در این حوزه بودیم.

فروزان با تأکید بر اینکه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید متفاوت‌تر و به دور از هرگونه دغدغه و نگرانی ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با توجه به استفاده رانندگان سرویس‌های حمل و نقل درون شهری از سیستم سرو کارت، تمامی سرویس‌های مدارس نیز مکلف به نصب این سیستم هستند و با توجه به خدماتی که از طریق این سیستم قابل ارائه به والدین است، نگرانی‌ها از بین می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار