نمایندگان مجلس پس از پایان جلسه علنی امروز عازم دیدار با رهبر معظم انقلاب شدند.
کد خبر: ۳۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 27 May 2015
محمدرضا باهنر زنگ پایان مجلس را راس ساعت 9 و 35 دقیقه به صدا در آورد و گفت: نمایندگان مردم هر ساله به مناسبت 7 خرداد در سالروز تأسیس مجلس افتخار دارند که به محضر رهبر عظیم الشأن اسلام شرفیاب شوند و از رهنمودهای ایشان استفاده کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: خوشبختانه انتخابات هیأت رئیسه آخرین سال مجلس نهم روز گذشته با بیشترین همدلی و هم افزایی نمایندگان برگزار شد و بنده به سهم خود و از طرف همکارانم در هیئت رئیسه مجلس از همه نمایندگانی که در این زمینه تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: همچنین وظیفه خود می‌دانم که از اعضای سابق هیأت رئیسه سال سوم آقای سبحانی‌نیا و نعمتی که در این اجلاسیه از حضور آنها در هیأت رئیسه محروم هستیم تشکر کنم و امیدوارم که از ظرفیت‌های بالای این دو شخص در همه امور حداکثر استفاده شود.

وی در خصوص جلسه آتی مجلس نیز گفت: جلسه آینده مجلس یکشنبه 17 خرداد ماه خواهد بود و نمایندگان هفته آینده به حوزه‌های انتخابیه سرکشی خواهند کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نمایندگان در زمان سرکشی به حوزه‌های انتخابیه مشغولیت‌های فراوانی دارند و امیدوارم که موفق باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار