رییس جمعیت هلال احمر سبزوار خراسان رضوی خبر داد:
رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر سبزوار با امدادرسانی به 35 حادثه جاده‌ای بالاترین پوشش امداد جاده‌ای استان را در ایام نوروز 96 داشته‌اند.
کد خبر: ۴۰۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹ 31 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی، محمدعلی جباری‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی 96 تاکنون 35 مورد حادثه جاده‌ای در سبزوار داشته‌ایم که از این تعداد حادثه 95 نفر مصدوم، 29 نفر انتقالی و 44 مصدوم سرپایی بوده‌اند.
وی افزود: در این حوادث 3 نفر فوتی داشته‌ایم که نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
رییس جمعیت هلال احمر سبزوار با بیان اینکه 1500 نفر در سبزوار به کمپین‌های نه به تصادفات جاده‌ای و بهرفت پیوسته‌اند، خاطرنشان کرد: روزانه 4 تیم در قالب طرح سحاب خدمات امدادی راانجام می‌دهند و این تعداد در سال آینده افزایش می‌یابد.
جباری‌ثانی با اظهار تأسف از اینکه محور سبزوار به شاهرود و بلعکس بیشترین حادثه جاده‌ای خراسان رضوی و سبزوار را در میان محورهای مواصلاتی استان و شهرستان داشته است، گفت: اگر از سوی مسئولان استانی تدابیری اندیشیده شود تا در ایام نوروز نیز مشابه دهه آخر صفر و ایام مذهبی بحث اسکان و استراحتگاه‌های موقتی دایر شود شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود، چرا که در ایام دهه آخر صفر نیز شاهد همین حجم تردد به‌صورت سواره و پیاده هستیم، اما حوادث کمتری را داریم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار