یکی از راویان دفاع مقدس با بیان اینکه اینکه نباید مرحوم عاصمی، پدر شهیدان عاصمی را بعد از فوتش فراموش کرد، گفت: زندگی خانواده عاصمی باید به درستی تحلیل و مستندسازی شود.
کد خبر: ۴۰۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 02 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا دلبریان، راوی دفاع مقدس و از هم رزمان شهید علیرضا عاصمی در گفت وگو با ایکنا با تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم محمد عاصمی این فرد را اهل عمل دانست و گفت: متأسفانه بسیاری از افراد با روحیات و خصوصیات پدر شهیدان عاصمی آشنا نیستند.
وی با اشاره به اینکه باقیات الصالحات مرحوم عاصمی معنوی و مادی بوده است، افزود: شهیدان علیرضا و عباس عاصمی فرزندان مرحوم عاصمی جزء برترین فرماندهان تخریب بودند.
این راوی دفاع مقدس با اعلام اینکه خود مرحوم محمد عاصمی در حالی که امکانات بسیاری برایش فراهم بود اما در اوج عرفان ثابت قدم ماند، اظهار کرد: مرحوم عاصمی مرد اهل دین و عمل بود.
وی با بیان اینکه بسیاری از افراد ما یا سیاسی هستند و یا بسیار اهل مسائل دینی و گوشه گیر بوده و حاضر به حضور در اجتماع نیستند، گفت: مرحوم عاصمی در حالی که اهل عرفان، نماز شب و تهجد و تقوا بود، در جامعه کارهای خدماتی و مالی انجام می داد.
دلبریان با اشاره به اینکه این فرد هیچ گاه از راه اصلی خود خارج نشد که بخواهد سوء استفاده ای بکند، بر الگو قرار گرفتن چنین افرادی برای جامعه تأکید کرد و افزود: آنچه موجب ماندگاری این مرحوم شد، خدمت به مردم و جامعه و رفع مشکلات مردم بود.
 وی مرحوم عاصمی را نماد خدمت دانست و گفت:این مرحوم تا آخرین روزهای عمر خود به فکر گره گشایی از کار مردم بود و هیچ گاه حرف از بازنشسته شدن نمی زد.
این جانباز دفاع مقدس با تأکید بر اینکه کسانی که برای خدا کار کنند ماندگار خواهند ماند، اظهار کرد: مرحوم عاصمی از جمله کسانی بود که در زندگی خود تغییری ایجاد نکرد و تجملات توجهی نداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار