رئیس جمعیت هلال احمر تایباد خبر داد:
رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور تایباد به باخرز موجب مصدومیت راکب و سرنشین همراه آن شد.
کد خبر: ۴۰۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷ 02 April 2017
به گزارش ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، غلامرضا صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور تایباد به باخرز موجب مصدومیت 2 نفر شد.
وی افزود: این حادثه در ساعت 14:25 روز یکشنبه سیزدهم فروردین ماه و در کیلومتر 3 محور تایباد به باخرز به‌وقوع پیوست و نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی پل‌بند تایباد بلافاصله پس از اعلام گزارش این حادثه به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی جهت امدادرسانی به مصدومان این حادثه خود را به محل این حادثه رساندند.
رئیس جمعیت هلال احمر تایباد خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه 2 آقای 15 و 17 ساله بودند که یکی از آن‌ها توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر تایباد به‌صورت سرپایی مداوا شد و دیگر مصدوم این حادثه نیز توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر این مجموعه مورد مداوای اولیه قرار گرفت و وی به‌علت ترومای دست راست و شکستگی بینی جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی‌اش به بیمارستان خاتم‌‍‌‌الانبیاء(ص) تایباد منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار