فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: سارقان سیم برق در در شهرستان دشتی به دام پلیس افتادند.
کد خبر: ۴۰۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 03 April 2017
جهانبخش صیادی از دستگیری باند سرقت اماکن خصوصی و منزل در شهرستان دشتی خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع سرقت از مزارع پرورش میگو و اماکن خصوصی در روستای زیارت ساحلی دهستان کبگان شهرستان دشتی تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی شهرستان دشتی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی ادامه داد: پس از اظهارات مالباختگان و نیز سرنخ‌های به جا مانده از سارقین، ماموران با بررسی موضوع یکی از سارقین را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

صیادی یادآور شد: ماموران انتظامی پس از شناسایی مخفیگاه سه نفر دیگر از اعضای این باند در اقدامی غافلگیرانه هر سه نفر سارق همدست را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: سارقان دستگیر شده پس از انتقال به مقر پلیس در بازجویی‌های علمی به سرقت سیم‌های برق(کابل) مربوط به شرکت‌های پرورش میگو و سرقت از منزل در روستای زیارت اعتراف کردند.

صیادی بیان کرد: با راهنمایی شکات و متهمین، بازرسی صحنه انجام و در ادامه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: شهروندان از طریق سامانه 197 که پل ارتباطی با پلیس، است می‌توانند نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را مطرح کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار