مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی :
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات جمعیت هلال احمرخراسان رضوی گفت:حوادث در طرح نوروز 96 نسبت به سال گذشته،13.5%افزایش و تعداد حادثه دیدگان بعلت وجود تصادف زنجیره ای در محور باغچه – مشهد 230%افزایش داشته است .
کد خبر: ۴۰۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 03 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ،علی عطاری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:مشارکت نیروها دراین طرح در بخش امداد53 درصد ،جوانان 10 درصد و داوطلبان 161 درصد افزایش داشته است .
عطاری افزود :دوره های اموزشی و باز آموزی  برگزار شده قبل از طرح امدادو نجات نوروزی، باعث شده که نیروها با تخصص و توانمندی بیشتری بکارگیری شوند .
وی با بیان اینکه مدت زمان رسیدن به حادثه 10 دقیقه میباشد تصریح کرد:با توجه به افزایش تخصص و دقت نیروها ،ارائه خدمات به مصدومین از کیفیت مطلوبتری نسبت به سال گذشته برخورداراست .
وی تصریح کرد :حضورمدیر عامل و مسئولین هلال احمر استان در پست های امداد و نجات جاده ای سبب شادابی و نشاط و بالارفتن روحیه نیروهای فعال در طرح شده است .
عطاری با اشاره به افزایش 31 درصدی مصدومین انتقالی در سطح استان گفت : حادثه خیزترین محورهای استان مربوط به شهرستان های سبزوار با 24 مورد ،مشهد 20 مورد و قوچان 19 مورد است و 339 امدادگر و نجاتگر روزانه در این طرح فعال هستند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار