رئیس کمیته بحران شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد:
رئیس کمیته مدیریت بحران و مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی بر لزوم نشت یابی فوری شبکه های گازرسانی در روستاهای استان و شهرستان مشهد به جهت پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی در شرایط پس از زلزله تاکید کرد.
کد خبر: ۴۰۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 05 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید حمید فانی لحظاتی پیش در جلسه کمیته بحران این شرکت با اشاره به وقوع زمین لرزه پیش از ظهر امروز در استان اظهار کرد: به لطف خدا و وجود بارگاه شریف رضوی تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخریب شبکه و یا نشت جدی گاز در سطح استان گزارش نشده است.
وی با تاکید بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر کارکنان شرکت گاز در مواجهه با حوادث غیرمترقبه دستور داد: در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات نشت یابی در روستاهای کانون مرکز زلزله و شهرستان مقدس مشهد انجام تا احتمال بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی به صفر برسد.
وی ادامه داد: ببیشترین حجم اعلامی تخریب در سطح روستاهای سرخس گزارش شده که این مهم نیازمند بررسی فوری ایستگاههای گازرسانی، حوضچه ها و شیرهای گاز این مناطق است.
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب واحدهای مختلف شرکت گاز استان در بحث مدیریت بحران، از تمام همشهریان گرامی خواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به کنترل اتصالات گاز، دودکش بخاری و آبگرمکن خانگی خود اقدام کنند.
در ادامه عباسعلی بیدار جانشین کمیته بحران شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون بیش از دهها تیم  نشت یابی در سطح روستاهای استان مشغول فعالیت هستند و چندین تیم معین امداد گاز نیز از مشهد به سمت شهرستانهای کانون زلزله اعزام شده اند. 
یادآور می شود؛ پیش از ظهر امروز زلزله ای به قدرت6 ریشتر مشهد مقدس و برخی از شهرستانهای استان خراسان رضوی را لرزاند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار