کد خبر: ۴۰۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 05 April 2017

روزنامه کیهان در گزارش اصلی امروز خود با عنوان «هراس و آشفتگی اردوگاه اصلاح‌طلبان از کارنامه خالی دولت» نوشت: «با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری هراس و آشفتگی در اردوگاه اصلاح طلبان و دولت یازدهم شدت گرفته است، کارنامه خالی دولت از عملکرد مثبت که بتواند از آن دفاع کند به این هراس افزوده و مدعیان اصلاحات که اینک ناگزیر به ادامه مسیر پیشین هستند بزرگترین رقیب روحانی را عملکرد او می‌دانند.

بیکاری جوانان و وضعیت نامطلوب اشتغال در کشور، رکود، مشکلات معیشتی مردم، بحران های فزاینده زیست محیطی و تورم و افزایش قیمت ها علیرغم ادعای کاهش تورم و ... در نزدیکی انتخابات دردسر بزرگی برای یک دولت مستقر می تواند باشد که می خواهد در انتخابات پیش رو رای مجدد مردم را از آن خود کند.

گفت و گوی مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات با روزنامه زنجیره ای آفتاب یزد که دیروز منتشر شده بازتاب دهنده گوشه‌ای از این تشویش و نگرانی می تواند باشد.

معین در این گفت و گو ضمن حمایت از روحانی مهم‌ترین رقیب وی را عملکردش می‌داند و می گوید: مردم با مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان به سختی درگیر هستند. اگر دولت خیلی شفاف، صادقانه، «صریح و صمیمانه با مردم، مسائل به میراث مانده از گذشته و کارشکنی‌های کنونی را مطرح نکند و برنامه‌های آینده‌اش را تشریح نکند و قول و قرارهای قابل تحققی با مردم نگذارد، شرایط آسیب‌زا خواهد بود. مهم‌ترین رقیب آقای روحانی عملکرد خودش و نوع نگاهش به انتخابات و دولت بعدی‌اش است و مردم نقش تعیین‌کننده خواهند داشت.»»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار