مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم رتبه استان در ثبت واحدهای صنعتی و تولیدات آنها در سایت SME را جزء برترین‌های کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۴۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 28 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد در حاشیه بازدید از تولیدات واحدهای صنعتی استان با اعلام این خبر گفت: براساس آمارهای اعلامی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، استان قم توانسته است در تحقق برنامه سال 93 خود 100 درصد موفق عمل کند.

وی افزود: با جمع‌بندی آمارهای به‌ دست آمده قم با موفق عمل کردن خود در جمع 6 استان برتر کشور در بخش حضور تعداد واحدهای صنعتی عضو پایگاه قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: در بخش ثبت محصولات واحدهای صنعتی نیز استان قم توانسته است با ثبت محصولاتی بیش از برنامه اعلامی از سوی سازمان صنایع کوچک در سال 93 موفقیتی بیش از 100 درصد به دست آورد.

وی با بیان اینکه با وجود کسب موفقیت به‌ دست آمده در بخش ثبت محصولات صنعتی استان در سایت sme هنوز با جایگاه واقعی قم فاصله داریم، تاکید کرد: در این بخش در سال گذشته عملکرد رضایت‌بخشی داشتیم و جایگاه استان قم در رتبه نهم قرار دارد ولی برای رسیدن به جایگاه واقعی و ثبت محصولات تولیدی استان راه طولانی در پیش داریم.

طیبی‌نژاد اضافه کرد: استان قم با توجه به نوپا بودن صنعت، در مقایسه با بسیاری از استان‌های کشور به لحاظ قدمت صنعتی و از نظر گستره صنعتی توانسته است موقعیت و جایگاه شایسته و ممتازی را در اختیار بگیرد و هر روز خبرهای خوبی از موفقیت‌های بیش از پیش خادمان خانواده صنعت استان قم به گوش می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم یادآور شد: پایگاه اطلاع‌رسانی sme با هدف تجمیع واحدهای صنعتی در فضای مجازی اینترنت به عنوان پلی میان واحدهای صنعتی تولید کننده و مشتریان عمل می‌کند و از طریق اطلاع‌رسانی مناسب به توسعه کسب و کار آنها کمک می‌کند.

وی گفت: دفاتر مجازی اینترنتی که در این پایگاه اطلاع‌رسانی به صورت رایگان در اختیار واحدهای کوچک صنعتی قرار داده می‌شود دارای امکانات و قابلیت‌های متنوعی به صورت دو زبان فارسی و انگلیسی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار