معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام اعتکاف، بیش از 1100 نفر در مساجد وابسته به آستان قدس رضوی معتکف و از برنامههای فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بهرهمند خواهند شد.
کد خبر: ۴۰۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 09 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: معتکفان در مساجد صدیقی‌ها،‌ مصلی،‌ احمدآباد، خواجهربیع، امام خمینی(ره) و ملاهاشم که وابسته به آستان قدس رضوی است، حضور خواهند یافت.
وی با اشاره به اینکه 600 نفر از برادران در مساجد احمدآباد، ملاهاشم و امام خمینی(ره) و 500 نفر از خواهران در مساجد مصلی، صدیقیها و خواجه ربیع معتکف خواهند شد، عنوان کرد: تمامی برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی در این مساجد توسط واحد امور مساجد و مراکز وابسته آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد.
حجت الاسلامی حسینی اعلام کرد: برگزاری سخنرانی،‌ مداحی، ‌مناجات خوانی،‌ حلقه‌های معرفت،‌ ارائه خدمات مشاوره دینی، پاسخگویی به سوالات شرعی و حضور استاد معتکف برخی از فعالیت‌های فرهنگی تدارک دیده شده برای ایام اعتکاف این مساجد به شمار می‌رود.
وی از ارائه خدمات فرهنگی – تبلیغی به معتکفان 20 شهر موقوفه دار آستان قدس رضوی در سراسر کشور خبر داد و گفت: از سوی آستان قدس رضوی به این مناطق گروههای تبلیغی متشکل از مداح، سخنران، اساتید پاسخگو به سوالات شرعی و.... اعزام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار