شهید عبدالرضا غریب‌نژاد در وصیت‌نامه خود آورده است: وقت خود را در معصیت، دروغ و تهمت تلف نکنید.
کد خبر: ۴۰۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 10 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، شهید عبدالرضا غریب‌نژاد فرزند ذبیح‌الله متولد سال 1346 در شهرستان دامغان و دارای تحصیلات دوم راهنمایی بود که در 24 بهمن‌ماه سال 1365 در شلمچه به شهادت رسید.

وی در فرازهایی از وصیت‌نامه خود آورده است: از خدا می‌خواهم که تمام ما انسان‌های گناهکار را هدایت کند؛ اگر چنانچه توفیق شهادت یافتم، بدانید که به خاطر عشق و علاقه‌ای که به اسلام و انقلاب و یاری دین خدا داشتم، جبهه را انتخاب کردم.

این شهید یادآور شده است: بدانید که راه خود را شناخته‌ام و تا پای جان هم برای آن مقاومت و ایستادگی خواهم کرد؛ برای جواب دادن به ندای «هل من ناصر...» سالار شهیدان حسین بن علی (ع) عاشقانه به‌سوی هم‌رزمان خود می‌شتابم.

در بخش دیگری می‌خوانیم: ای عزیزان! از شما می‌خواهم که راه شهدا را ادامه دهید؛ عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید؛ از همه شما می‌خواهم پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و وقت خود را در معصیت، دروغ و تهمت تلف نکنید.

در ادامه آمده است: مادران عزیز! مبادا مانع فرزندانتان برای رفتن به جبهه بشوید که در محضر خدا نمی‌توانید جواب حضرت زینب (س) را بدهید؛ از همه شما می‌خواهم مرا ببخشید که نتوانستم در دانشگاه معنویت کامل‌تر و خالص‌تر شوم.

منبع: فارس
برچسب ها: شهید ، وصیت نامه شهدا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار