مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان سمنان:
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان سمنان با بیان اینکه در استان ۴۵پروژه نیمه تمام مدرسه سازی وجود دارد، گفت: ۳۵ پروژه مدرسه سازی استان با مشارکت خیران در حال ساخت است.
کد خبر: ۴۰۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 10 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابوالفضل دربانی در گفتگو با مهر ضمن اشاره به اینکه کار ساخت ۲۵۰ کلاس درس با مشارکت خیران و کمک های دولتی در استان سمنان در دست ساخت است، اطهار داشت: برای ساخت این تعداد کلاس درس ۲۱ میلیارد تومان سهم خیران و ۲۰ میلیارد تومان دیگر از تعهدات دولتی است.

خیرین مدرسه ساز

وی افزود: در استان سمنان ۵۵۰خیر مدرسه ساز اعم از حقیقی و حقوقی در امر ساخت و تجهیز مدارس و نمازخانه ها همکاری و مشارکت دارند.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان سمنانگفت: در برگزاری هجدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان تعهدات خیرین مدرسه سازرقمی معادل ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۹۲ درصد از تعهدات به میزان ۱۶ میلیارد تومان تحقق پیدا کرده است.

دربانی اضافه کرد: در ۱۸ دوره برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز استان سمنان، تعهدات خیران ۱۰۷ میلیارد تومان بوده که از این میزان تاکنون ۶۳ میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرده است.

وی از برگزاری نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان سمنان در هفتم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و افزود: این جشنواره در مهدیشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان سمنان با اشاره به وجود ۴۲خیر مدرسه ساز اعم از حقیقی و حقوقی دردامغان گفت: این شهرستان بیشترین تعهدات را در بین خیران استان دارد و از رتبه خوبی برخوردار است.

دربانی افزود: آموزشگاه ۹کلاسه خیر عصمت الملوک طاهری در زمینیبه مساحت یک هزارو ۵۳۴ متر مربع شامل ۹ کلاس درس، سالن اجتماعات، سرویس بهداشتی و آبخوری بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار